اخبار بازی ها

GTA 6 تحت تاثیر کرونا قرار گرفت

GTA 6 تحت تاثیر پاندمی کرونا به تاخیر افتاد.

GTA 6 تحت تاثیر کرونا قرار گرفت. این جمله ای است که خیلی از ماها شاید درباره آن یقین نداشتیم. همانطور که می دانید پاندمی کرونا باعث شد تا بسیاری از شرکت های بازیسازی با ضررهای هنگفتی مواجه شوند. چرا که غالباً روند ساخت بازی که نیازمند حضور دائم کارمندان شرکت است عملاً تعطیل شد و تنها رویه غیرحضوری چاره کار بود. اما جالب است بدانید که هک گسترده GTA 6 در سال گذشته و افشای اطلاعات مهم آن توسط پسری 17 ساله، به خاطر همین امر انجام گرفت. جایی که کارمندان راکستار برای برقراری ارتباط با یک دیگر مجبور بودند از سیستم های ارتباطی مرسوم استفاده کنند و در نهایت همین مورد باعث هک شدن آن ها و لو رفتن اطلاعات زیادی از بازی شد.

پاسخ Tez2 به سوال یکی از کاربران در مورد وضعیت GTA VI اگر همه‌گیری کرونا اتفاق نمی‌افتاد.

سوال یک کاربر: “اگه پاندمی کرونا رخ نمی‌داد، فکر می‌کنی GTA VI تا الان عرضه شده بود یا ما همچنان در جایی که امروز هستیم (وضعیت فعلی) قرار داشتیم؟”

پاسخ Tez اینسایدر معتبر راکستار: “طرح اولیه GTA VI به قدری بزرگ، وسیع و جاه طلبانه بود که حتی اگر پاندمی کرونا هم رخ نمی‌داد راکستار مجبور به کاهش ابعاد طرح و تقسیم بندی پروژه و یا تاخیر پنجره زمانی عرضه بازی می‌شد. با این حال اگر همه‌گیری کرونا رخ نمی‌داد GTA VI تا کنون رونمایی شده بود.”

پیش از این هم Tez از ریبوت پروژه GTA VI و تغییر در ساختار بازی پس از تغییرات بنیادی در راکستار خبر داده بود.

نظر شما چیست؟ 2023 سال رونمایی از VI خواهد بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا