اخبار بازی ها

GTA 6 گران ترین محصول سرگرمی کل تاریخ خواهد بود

GTA 6 رکوردها را جا به جا می کند

GTA 6 گران ترین محصول سرگرمی کل تاریخ خواهد بود. قبلاً هم درباره این جمله اخباری را منتشر کرده بودیم. اما امروز یک لیکر مطرح در دنیای بازی های ویدئویی، خبری عجیب و دور از باور را منتشر کرد. در عین ناباوری شاید حتی درست هم باشد. این خبر به هزینه کرد راکستار درباره ساخت GTA 6 اشاره دارد. برای ادامه خبر با وب سایت عصر بازی همراه باشید.

طبق اخبار منتشر شده، GTA 6 از سال 2014 (یعنی یک سال بعد از عرضه GTA 5) به صورت جدی توسط راکستار وارد پروسه ساخت شده است. با این حال به خاطر همزمانی با ساخت بازی Red Dead Redmeption یک سری وقفه ها را به خود دیده است. خب این یعنی بازی حداقل تا زمان انتشارش 10 سال برای ساختش زمان صرف شده! باورتان می شود؟ راکستار یک زمانی ظرف 10 سال، تعداد بسیار زیادی از عناوین GTA و سایر بازی هایی مثل مکس پین یا Bully را به بازار عرضه کرد اما الان فقط مشغول ساخت این عنوان است. راستش را هم بخواهید بعید به نظر می رسد این نسل جز GTA 6 بازی دیگری از این شرکت ببینیم.

اما برگردیم سراغ هزینه ای که برای ساخت این بازی شده است. طبق اخبار، GTA 6 چیزی نزدیک به 2 میلیارد دلار هزینه روی دست راکستار گذاشته است. این هزینه با احتساب مخارج تبلیغاتی آینده برآورد شده است. البته تیک تو هیچ محدودیت مالی را برای بازی جدید ابرسازنده صنعت گیم قائل نبوده و حمایت تمام قد خود را از این شرکت همیشه اعلام داشته است. اما 2 میلیارد دلار؟ واقعا باورنکردنی است. این عدد شاید هیچ وقت در صنعت سرگرمی تکرار نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا