اخبار بازی ها

Far Cry 7؛ اخبار، اطلاعات و جزئیات بازی

Far Cry 7 لیک شد

Far Cry 7 بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی های یوبیسافت در نسل حاضر خواهد بود. عنوانی که البته هنوز توسط یوبیسافت به تایید نهایی نرسیده است اما همه مان می دانیم که آن ها سخت مشغول ساخت این پروژه هستند. اما شاید جالب باشد که بدانید یوبیسافت همزمان یک پروژه دیگر از این فرانچایزها را هم در ساخت قرار داده است. برای اطلاعات بیشتر از این دو عنوان با وب سایت عصربازی همراه باشید.

اول از نام بازی شروع کنیم. طبق شایعات این عنوان  Farcry Rise نام دارد. البته چون یوبیسافت برای بازی های اصلی فرانچایز خود عادتی به پسوند ندارد، احتمالاً با همان نام Far Cry 7 بازی را عرضه می کند. طبق شایعات بازی در کیمسان کره شمالی جریان دارد. جایی که این لوکیشن از دنیای بازی توسط شورشیان و رهبر آنها چوی سانگ پیل (بازیگر نقش اصلی Squid Game ایفای نقش این شخصیت را برعهده دارد) تصرف شده است. حالا شما باید در نقش اندرو یا مینا پارکر شورش را متوقف کنید و متحدان جدید پیدا کنید. احتمالاً شما هم حدس زده اید که مثل فارکرای 6 می توانید شخصیت مونث یا مذکر را به سلیقه خودتان انتخاب کنید.

البته یک عنوان دیگری هم از این فرانچایز با نام Farcry Conquest وجود دارد که یک اثر Extraction Shooter Open World و قرار است یک تجربه چند نفره با محیط های شلوغ 90 نفره را به تصویر بکشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا