اخبار کنسول

بهترین نسخه PS4 Pro سونی معرفی شد

شرکت سونی به مناسبت فروش بیش از 500 میلیون دستگاه کنسول پلی استیشن جشن متفاوتی گرفته است. جشنی از نوع معرفی نسخه منحصربفردی از کنسول PS4 Pro. این کنسول یکی از قدرتمندترین کنسول های جهان بوده که اگرچه نسبت به XBOX ONE X برتر نیست اما در میان کنسول های سونی برترین محسوب می شود.

سونی این نسخه را 500 Million Limited Edition نامید که همانطور از نامش پیداست به مناسبت فروش 500 میلیونی کنسول های پلی استیشن است. نسخه ای با طراحی جذاب کنسول PS4 Pro که بسیار خیره کننده و جالب توجه است. زیبایی این کنسول بی شک برتر از سایر نسخه های منحصربفردیست که تاکنون معرفی شده است. نسخه ای با طراحی ظرفیت و طرح های آبی رنگ که قرار است تنها 50 هزار دستگاه از آن به تولید رسیده و عرضه می شود.

چنین حجم تولیدی قطعا بالا نیست و تنها افراد محدودی شانس خرید آن را خواهند  داشت. یکی از نکات جالب توجه طراحی شگفت انگیز بدنه کنسول است که مدت ها می تواند گیمرها را سخت مجذوب خود سازد. یکی از مواردی که باید به آن اشاره کرد شفاف بودن کنترلر دوال شاک 4 است که به شکل جداگانه در کنار این کنسول بازی قابل تهیه است.

کنسولی منحصربفرد از سونی

بهترین نسخه PS4 Pro سونی معرفی شدافراد می توانند با پرداخت هزینه ای اضافی چندین لوازم جانبی دیگر را در کنار کنسول PS4 Pro تازه معرفی شده، خریداری کنند. این لوازم شامل کنترلر دوالشاک 4، دوربین پلی استیشن کمرا و هدفون پلی استیشن می شود. چنین ترکیبی می تواند برای طرفداران پلی استیشن لذت بخش باشد و خریداری آن نیز به شکل شانسی است.

قیمت محصول جدید سونی به 499 دلار می رسد که نسبت به قیمت 399 دلاری نسخه اصلی PS4 Pro کمی بیشتر است. یکی از ویژگی های بارز هدفون هارد درایو 2 ترابایتی بوده که نسبت به نسخه اصلی بیشتر است. رنگ کنسول مشابه کنترلر و هدفون است اما پلی استیشن کمرا با رنگ متفاوتی به فروش می رسد.

در حالی که این نسخه 50 هزار دستگاه آن تولید می شود، پیشتر سونی نسخه PS4 20th Anniversary Edition تنها در 12.300 واحد به فروش رسانده است. حقیقتا کنترلر 500 Million Limited Edition کنسول PS4 Pro زیبا و قابل توجه می باشد.

گفتنیست قیمت این کنترلر 64 دلار بوده و پلی استیشن کمرا نیز با قیمتی 100 دلاری روانه بازار می شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت سونی مراجعه کرد. گفتیست زمان عرضه کنسول جدید 24 آگوست خواهد بود و مشتریان می توانند با در این زمان به خرید کنسول بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا