اخبار بازی ها

کیانو ریوز در بازی Death Stranding 2

کیانو ریوز در عنوان Death Stranding 2 حضور خواهد داشت.

کیانو ریوز یکی از برجسته ترین بازیگران عصر حاضر به شمار می رود. خوشبختانه از تواضع بسیار بالایی برخوردار است و در سبک های مختلفی تا به حال ایفای نقش کرده! بهترین و شاید چشم نوازترین هنرنمایی های او به فیلم ماتریکس و جان ویک بر می گردد. اما فقط در دنیای سینما او حضور ندارد. بلکه در دنیای بازی های ویدئویی هم جدیداً شاهد این کاراکتر بسیار هنرمند هستیم. آخرین باری که او را در قالب یک بازی ویدئویی دیدیم به بازی سایبرپانک 2077 بر میگردد. استایل و توانایی های او باعث شده تا بتواند در بازی های اکشن هم محدودیتی بابت ضبط صحنه های موشن کپچر نداشته باشد. اما حالا خبر می رسد که او در یک بازی ویدئویی دیگر هم حضور خواهد داشت.

اخیرا در حساب رسمی Instagram اقای هیدئو کوجیما، عکسی از نورمن ریداس ( صداگذار و موشن کپچر نسخه قبلی) در کنار آقای کیانو ریوز منتشر شده. طرفداران گمان میکنند که ممکن است اشاره ای به حضور این چهره محبوب در عنوان Death Stranding 2 باشد.

همانطور که می دانید کوجیما هم علاقه شدیدی به استفاده از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در بازی های ویدئویی خودش دارد. با توجه به این که اثار وی یک جنبه سینماتیک و داستان سرایی جذابی دارند، اغلب این نقش آفرینی ها به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا