ارتباط با ما

بازی Rainbow Six به طعم DOOR KICKERS به روایت تصویر !

سازنده : Killhouse Games
ناشر: Killhouse Games
سبک: تاپ-داون تاکتیکال، پازلر
پلتفرم: کامپیوتر شخصی
تاریخ انتشار: دسامبر 2014

اگربخواهیم فضای بازی Door Kickers را توصیف کنیم و تقریبا نزدیک‌ترین نمونه به آن همین را مثال بزنیم قطعا بازی بهتر از Rainbow Six را نمیتوان مثال زد . بازیکن در این عنوان وظیفه‌ی رهبری جوخه‌ای از سربازان را بر عهده دارد تا به کمک آنها حساب جنایت‌کاران مراحل را برسد. بازی حالت تک دوربینی با نمایی از بالا دارد (که در نظر اول شبیه بازیهای دوبعدی استراتژیک می رسد) و البته کمی طول می‌کشد تا جزئیات گیم‌پلی و هدایت سربازان دست‌تان بیاید اما Door Kickers بازی تاکتیکی تمیزی است که فقط بزن و بکوش و برو نیست و در نوع خودش سبک جدیدی را ارائه و یا بهتر است بگوییم پایه‌گذاری می‌کند سبکی که ترکیبی از اکشن شوتر و رول پلی و استراتژیک بهره می برد گاهی شمارا هم به یاد سری بازیهای کاماندوها می اندازد زیرا اکثر فضا سازیها و قرارگرفتن دوربین از آن سبک گرفته شده .

به نوعی شما مدیریت نبردی رو با پیاده سازی انواع تکنیکها را در پیش دارید نبردی که بیش از یک اکشن شوتر مانند یک بازی پازل طرح ریزی شده .انتخاب مسیرهای حرکت و چیدمان نیروها و بهره بردن از انواع سلاح های سبک و سنگین تماما به شما بستگی دارد .

در گیم پلی اصلی بازی از هوش مصنوعی آزمون و خطایی استفاده شده و مثل بازیهای دیگر این سبک است هوش مصنوعی طوری طراحی شده تا شما با تکرار مکررات روبرو نباشید؛ در برخورد اول حداقل باید چهار پنج ساعت روی عناصر اصلی بازی تمرکز کنید تا به تاکتیک مورد نظر برای تمام کردن مرحله دستیابید. برای در نظر داشتن وضعیت دالان و راه پله نیرو دارید؟ آیا ترجیح می‌دهید فقط به خاطر این که به نظرتان تعداد بیشتری نفر دارید از یک جناح روی سر دشمن خراب شوید؟ یا این که تاکتیکی‌تر می‌اندیشید و از تجهیزاتی مثل نارنجک دودزا برای مخفی نگه داشتن مسیر حرکت استفاده می‌کنید؟ باخت، تمرین دوباره، باخت، تمرین دوباره و موفقیت. فرمول اصلی Door Kickers در این جمله خلاصه می‌شود. تقریبا هر چه بیشتر روی یک مرحله و تاکتیک‌های تهاجمی تمرکز کنید بیشتر در بازی حرفه‌ای می‌شوید اما روند بازی خسته کننده نمی‌شود چون هر دفعه ترکیب جدیدی از دشمنان و لوکیشن را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. مسیر حرکت سربازها گاهی اوقات به شکل رندوم تغییر می‌کنند و یا تغییر موضع می‌دهند . هر چه بیشتر بر پایه‌ی تاکتیک مسلط شوید، کارتان راحت‌تر جلوه می‌کند و می‌توانید دوام بیاورید.

تقریبا از زمان عرضه‌ی بازی در استیم، سازنده‌ی بازی استودیوی کیل‌هاوس گیمز/ Killhouse Games با انتشار آپدیت‌هایی که مپ‌ها را دچار تغییر و تحول و چالش‌های جدید می‌کنند مخاطب‌ها را پشتیبانی کرده و تا به حال هم خوب پیش رفته است. به هر حال اگر دنبال یک بازی تاکتیکی و لانچ‌برک خوب هستید که وقت‌‌تان را پر کند، Door Kickers نمونه‌ی خوب و بی‌نظیری است . نمره‌ی بازی هم‌اکنون از بین نقد‌های کاربران 10/10 است .

حال عصربازی شما را به بررسی جزئیات دقیق تری از این بازی به روایت تصویر دعوت می کند .

سیستم مورد نیاز:

Minimum
OS: Win XP SP3 / Intel Mac OSX 10.5 / Linux
CPU: Intel Pentium IV 2.6 GHz or equivalent
RAM: 2 GB
Hard Disk Space: 2 GB
Video: An OpenGL 2.0 graphics adapter. NOT SUPPORTED: Radeon X1950, Intel GMA, Intel Gxx, Intel Qxx, Intel Mobile 9xx, Intel HD Graphics 1 or older.
Resolution: 1366×768 minimum display resolution
Recommended
OS: Win 7 / Intel Mac OSX 10.8 / Linux
CPU: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 X2 5600+
RAM: 2 GB
Hard Disk Space: 2 GB
Video: NVidia Geforce 9xxx / AMD Radeon HD / IntelHD series or better
Resolution: 1920×1080
An actual, physical Mouse with 2+ buttons

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. اولش سخته ولی کم کم آسون تر میشه. بازی خوبیه بهتره بخرید و بازی کنید. این روزا هم حسابی تخفیف خورده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا