اخبار سایربررسی کنسول و لوازم جانبی

بررسی ماوس گیمینگMad Catz RAT 1

بررسی ماوس گیمینگMad Catz RAT 1

RAT 1 ماوس گیمینگ جدید شرکت مطرح Mad Catz بوده که ماوسی خیره کننده در میان رقبا به شمار می رود. سبک وزن، عملکرد دقیق و عالی، طراحی چشمگیر و برخی دیگر، ویژگی های این ماوس هستند. Mad Catz به عنوان یک شرکت تولیدکننده لوازم جانبی گیمینگ ارزان قیمت شناخته می شود. گذشته از قیمت ارزان طراحی شیک و تعجب آور آن نیز موضوعی بوده که ارزش محصولات شرکت موردبحث را دوچندان نمود.

Mad Catz پیشتر به دلیل مشکلات مالی ورشکست شد و دیگر به فعالیت خود ادامه نداد. اما اخیرا یک شرکت چینی با خرید این کمپانی حیاتی دوباره به Mad Catz بخشیده است. شرکت Mad Catz در جریان رویداد CES از ماوس گیمینگ جدید خود به نام RAT 1 رونمایی کرد. ماوسی که طراحی قابل توجهی داشته و می توان آن را یکی از برترین ها دانست.

ارگونومی بالا در طراحی، کیفیت ساخت قابل توجه، ساختار عجیب و برخی دیگر، RAT 1 را به ماوسی عجیب و جالب توجه تبدیل کرده است.

نکته: اگر شما به دنبال ماوس گیمینگ سبک وزن با طراحی قابل توجه هستید، RAT 1 یکی از آنهاست.

مزایا: حسگر نور عالی/ خیره کننده/طراحی منحصربفرد/ طراحی ماژولار

معایب: نامناسب برای افراد با دست های بزرگ/دوام نامناسب

چرا ماوس گیمینگ RAT 1 فوق العاده است؟

مد کتز کارنامه درخشانی در توسعه لوازم جانبی گیمینگ ارزان قیمت داشته و گذشته از آن محصولات این کمپانی کیفیت ساخت قابل توجهی دارند. در این میان RAT 1 نیز بخشی از تولیدات کمپانی بوده و توانسته با تجربه بزرگ مد کتز در این زمینه توسعه پیدا کند. این شرکت با تجربه فراوانی که در زمینه تولید لوازم جانبی گیمینگ دارد، سعی داشته با عرضه لوازمی باکیفیت و ارزان قیمت به برند مطرح و بزرگی تبدیل شود. البته اخیرا ورشکست مالی صورت گرفته ضربه بدی به برند Mad Catz زده و هزینه سنگینی را برای کمپانی به دنبال داشت.

ارگونومی بالا در طراحی، جذابیت در ساخت، کلیدهای سفارشی و برخی دیگر از عوامل موفقیت RAT 1 مد کتز بوده که در طول عرضه با فروش چشمگیری رو به رو شده و توانسته عملکرد بالایی از خود نشان دهد. یک ماوس گیمینگ بایستی توان بالایی در حرکت داشته و سنسوری برای آن در نظر گرفته شود که با دقت قابل توجه بازخورد سریعی نسبت به حرکت دست افراد از خود نشان دهد.

این نشان می دهد مد کتز توانسته با تیم خود ماوسی را توسعه دهد که حتی نسبت به رقبا می تواند عملکرد چشمگیری داشته و تجربه لذت بخشی فراهم آورد. یکی از نکته های جالب توجه این ماوس طراحی منحصربفرد بوده که به نوعی کم نظیر است و عجیب هم به نظر می رسد.

در میان کلیدها و قسمت عقب فاصله توخالی وجود داشته و ممکن است برای گیمرهایی که این ماوس را به کار می گیرند، عجیب به نظر برسد. اما این طراحی ناشی از ارگونومی بالا بوده و مد کتز سعی داشته به این مهم دست پیدا کند.

خوشبختانه بیشتر تولیدات این کمپانی طراحی خاصی دارند و ماوس گیمینگ جدید  RAT 1 نیز یکی از آنها محسوب شده که شامل ساختار طراحی منحصربفرد مد کتز می شود.

البته نمی توان تنها به ویژگی های مثبت RAT 1 پرداخت و این بازی معایبی هم دارد. این ماوس ابعاد کوچکی دارد از این رو هنگامی که به دست گرفته می شود، تجربه بسیار لذت بخشی را فراهم نمی آورد. به نظر می رسد یکی از دلایل قیمت ارزان این ماوس ابعاد کوچکی بوده که توسط مد کتز در نظر گرفته شده و کمی کاربری بی نقص را با مشکلی مواجه کرده است. البته این شرکت ماوس های گیمینگ بزرگتری داشته و RAT 1 نیز به دلایلی چنین ساختاری پیدا کرده و طرفداران خاص خود را دارد.

Mad Catz در تولید لوازم جانبی گیمینگ بسیار مطرح است و در این میان نمی توان RAT 1 را عنوانی نامطلوب دانست زیرا ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گرفته شده و تجربه کاملی را برای گیمرها رقم می زند.

شاید RAT 1 شامل برخی نقایص و ایرادات شود اما به طور کامل نمی توان آن را نامطلوب دانست و برای بازی ایده آل ندانست. شرکت مد کتز تبحر بالایی در توسعه لوازم جانبی گیمینگ داشته و RAT 1 نیز یکی از تولیدات همین شرکت بوده که پیشتر با ورشکستگی باری دیگر جان گرفت و به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتظار می رود در آینده محصولات بهتری از این شرکت تولیدکننده محصولات لوازم جانبی گیمینگ مشاهده کنیم زیرا مد کتز پیش از ورشکست شدن یک برند مطرحی به شمار می رفت و احتمالا از دلایل شکست آن عدم عرضه محصولی باکیفیت بود. در این میان گیمرها نیز بیشتر برای طراحی منحصربفرد این برند محصولات آن خریداری می کردند و در این بین باید به ماوس RAT 1 نیز اشاره داشت.

یک ماوسی منحصربفرد که با قیمتی مقرون به صرفه می توان آن را از فروشگاه های مختلف خریداری کرد و هزینه بالایی را برای مشتریان به دنبال نخواهد داشت. شرکت مدکتز همیشه سعی داشته با قیمت مناسب لوازم جانبی باکیفیتی عرضه دارد و ماوس RAT 1 نیز یک محصول ارزشمند با ارگونومی بالا در طراحی به شمار می رود.

شرکت مد کتز RAT 1 را در رنگ های مختلفی از جمله زرد عرضه می کند تا گیمرها بتوانند تنوع بالایی در انتخاب داشته باشند. مد کتز سعی داشته این ماوس را با استانداردهای ماوس های گیمینگ روز همراه سازد اگرچه نقایص و برخی معایبی دارد اما با قیمت مقرون به صرفه می توان آن را یکی از مقرون به صرفه ترین ماوس های گیمینگ بازار دانست. تاکنون Mad Catz مدل های مشابه متعددی عرضه داشته و RAT 1 تنها یکی از آنها به شمار می رود.

Mad Catz یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم جانبی بوده و امید می رود بزودی محصولات جدیدی را با کار دوباره خود آغاز کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا