اخبار بازی هاارتباط با ما

بهترین بازی اکشن 2017: Nier: Automata

Nier: Automata بهترین بازی اکشن ما در سال 2017 است که توسط پنل جهانی نویسندگان PC Gamer انتخاب شده است. شرم آور است که نسخه PC ناامید کننده بوده، زیرا این بازی شگفت انگیز بوده و در طول روند GOTY بیش از هر بازی دیگری توسط کارمندان PC Gamer نامزد شده است.

ساموئل رابرتز: هیبرید عجیبی از بازی RPG جهانی و مبارزه با پلاتینیوم سنتی، این موضوع به طرز شگفت انگیزی در مورد آنچه که مرگ و زندگی برای بازیگران آندرویدی و بازماندگان دنیایی به آنها آزادی داده اند، صادق است. شرم آور است که پورت کامپیوتر چنین ناامید کننده است، و توسعه دهندگان به کندی برای اصلاح آن عمل کرده اند. در غیر این صورت یکی از اصلی ترین بازی های ناشر بزرگ و غیر معمول سال است، حتی اگر مبارزه کاملا در سطح Bayonetta باشد. موسیقی متن فیلم قاتل نیز وجود دارد.

فیلد سویج: ساموئل در مورد مبارزه درست میگوید. خوب است، اما عالی نیست، و با این واقعیت که Bayonetta – که  بهترین پلاتین مبارزه را ارائه میدهد، اگر چه بهترین مبارزه با هر بازی اکشن hack-‘n-slash نیست- نهایتا در سال جاری برای PC آمد. Nier تقاضای کمتری دارد، اما به طور کلی تجربه بسیار وسیع تر و پیچیده تر و پیچیده تر است. همچنین یکی از پرطرفدار ترین بازی های اکشن است. جهان به زیبایی به تصویر کشیده شده، از شهری آخرالزمانی، به پارک تفریحی جذاب و فراتر از آن. شخصیت های آن همه غم انگیز هستند، آیا آنها حباب های پوسیده روی پاها یا عروسک های آندرویدی خرافاتی هستند. هیچ امیدی در این دنیا وجود ندارد، اما قلب زیادی وجود دارد. Nier: Automata: بر خلاف بازی های دیگری است که در مورد غلبه بر یک دسته از روبات های مرگبار میباشند.

استیون مرسن: Nier یک بازی است که هر بار آن را بازی میکنم همچنان من را متعجب میکند. توالی گلوله ی جهشی تیرانداز، هجوم مینیگماها، و روباتهای فلسفی همگی در یک RPG قرار دارند که می تواند بیش از 40 ساعت طول بکشد. تاثیر گذار است. ایده های بسیار زیادی در زیر پوست آن وجود دارند که Nier را مانند بازی فرانکنشتاین میکنند. و روبات های مشابه هک شده ی آن، فوق العاده دلربا هستند. مطمئنا Nier نقص های خود را دارد، اما من می خواهم صد ها بازی با این طرح های معمایی را نسبت به بازیی های ناشران بزرگ و ایمن دیگر بازی کنم.

وس فنلون: Nier بازی نادری است که  برای توجیه دلیل چیزهایی که مدتهاست بازی می کنند، مانند میله های HP و minimaps نیاز به بررسی دقیق دارد. این عناصر متا به تراشه هایی که در مغز شخصیت اندروید شما نصب می شود، وابسته هستند و شما می توانید آنها را برای ایجاد فضا در تراشه هایی که ضربه های ترکیبی را اضافه میکنند و  یا سرعت اجرای تان را افزایش میدهند، بیرون بیاورید. این کار نوعی لمس کوچک است که باعث می شود تعجب کنید که بیت های دیگر بازی های طراحی شده ای که در طول این سال ها در اختیار شما قرار گرفته اند، وجود دارند.

با این حال، غالبا، Nier یک بازی وسواسی با احساس و آهنگ است، و پلاتینیوم درخشان را در هردو ارائه می دهد . “واقعیت” این است که عناصر UI دارای توضیح در بازی هستند، بخش مهمی از تعریف نحوه درک جهان میباشد. من عاشق روان بودن جذابیت و اجرای بازی هستم، و هر بازی که به طور معمول بتواند موجی از پوسیدگی R2-D2 روبات ها را نشان دهد و آن را راه بیاندازد، آهنگ ها را قفل میکند.

ساموئل رابرتز: 40 ساعت و من به نحوی مهمانی را از دست دادم. لعنت! باید آن را در یوتیوب تماشا کنم. Sidequests در Nier Automata، در حالی که کمی واکشی-y در بسیاری از موارد، برخی از سحر و جادوی واقعی جهان را پنهان می کنند. من تقریبا  آنها را به نفع انفجار از طریق بازی و پایان های متعدد آن نادیده گرفتم، زیرا چیزی است که عادت به استفاده از آن در بیشتر بازی های جهان باز دارم که در آن از شما میخواهند مزخرفات را جمع آوری کنید، NPC را اسکورت کنید یا در مسابقه ی خسته کننده شرکت کنید. خوشحالم که آنها را ندیده ام – آنها بافت زیادی را به دنیا اضافه می کنند، حتی اگر Nier نیز مجبور به انجام مسابقه های خسته کننده باشد.

ماشین هایی را می بینید که می خواهند خانواده ها را شروع کنند یا از حیوانات محفاظت کنند یا خاطرات شان را از میان بسیاری از مواجهه های خاطره انگیز دیگر بازیابی کنند. معمولا این داستانها تنها بیش از چند خط متن نیستند، در حالی که سهام  NPC به طور خالص در بسیاری از موارد به فاصله نگاه میکنند، اما این کافی است زیرا نوشتن بسیار برانگیزنده است. شما اساسا به عنوان یک ابزار بازی می کنید، ابزاری که برای تمیز کردن زمین طراحی شده است تا بشریت بطور ظاهری بازگردد، اما هر یک از این نکات نشان می دهد که 2B و 9S نیز مضر هستند. آنچه که باید مشغول به کار باشد توسط انسانیت عجیب و غریب شخصیت های این جهان افزایش یافته است.

دنیای Nier غیر معمول اما قانع کننده است: بسیاری از جعبه های خاکستری به زیبایی روشن شده اند، و شما در نهایت مکان های مشابه را بسیار زیاد میبینید. و در عین حال توجه من را مانند چند بازی دیگر در این سال به خود جلب کرده است. این یک موفقیت غیر معمول است، بازی که من چند ماه بعد نیز به آن فکر می کنم، و نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم چه دنباله اش چه شکلی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا