ارتباط با ما

رونمایی از باندل جدید کنسول PS4

با باندل دیگر کنسول PS4 آشنا شوید این باندل برای عنوان Assassin’s Creed Syndicate خواهد بود و علاوه بر خود بازی و یک کنسول ۱ ترابایتی در آن یک کد برای دانلود عنوان مهیج Watch Dogs نیز نهفته است .
شعبه اروپا کمپانی Sony Computer Entertainment امروز از یک باندل PS4 برای عنوان Assassin’s Creed Syndicate پرده برداری کرد، این باندل حاوی یک نسخه از این عنوان، یک کنسول ۱ ترابایتی PS4 و یک کد برای دانلود عنوان جذاب Watch Dogs می شود. علاوه بر این به دنبال این موضوع یک تریلر نیز از این عنوان منتشر شده است که در سایت های گیم می توانید این تریلر فوق العاده را مشاهده کنید .
طبق این دمو با محتویات ویژه ای بر روی PS4 روبرو خواهیم بود از جمله آنها می توان به مراحل ویژه The Dreadful Crimes اشاره داشت . Assassin’s Creed Syndicate در ۲۳ اکتبر سال ۲۰۱۵ برای PlayStation 4, Xbox One و Microsoft Windows منتشر خواهد شد و فاقد هر گونه بخش آنلاینی نیز خواهد بود اما اینطور که پیداست کمپانی سازنده این عنوان به منظور تمرکز بیشتر بر روی بخش داستانی این عنوان بخش آنلاینی برای آن در نظر نگرفته است. این در حالی است که نسخه قبلی این فرنچایز که Unity نام داشت با اینکه بخش CO-OP برای آن در نظر گرفته شده بود باز هم نتوانست آن فاجعه گرافیکی و روایت داستانی را جبران کند و بنابراین این کمپانی دیگر نمی خواهد اشتباه سال گذشته را تکرار کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا