ارتباط با ما

با برنامه Course Maker (طراحی و تولید جاده) بازی Gran Turismo آشنا شوید

با عرضه نسخه به روز شده جدید بازی مسابقه‌ای Gran Turismo 6، امکانات جدیدی به بازی اضافه شد که گیمرها با استفاده از آن، می‌توانند جاده‌های مورد علاقه خود را طراحی کنند. این امکان در حالت «Course Maker» بازی گرن توریسمو ۶ در اختیار شما قرار داده شده .
با مراجعه به فروشگاه اپِل یا گوگل‌ پلی، بازیکنان می‌توانند این برنامه را برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS دانلود کنند. با استفاده از این برنامه که به صورت رایگان عرضه شده، می‌توانید جاده‌های مورد علاقه خود را با بیشترین شخصی ‌سازی‌ ممکن طراحی و سپس در حساب کاربری خود در شبکه پلی‌استیشن آپلود کنید .
در ادامه می‌توانید نگاهی به خصوصیات حالت «طراحی جاده» در بازی Gran Turismo 6 داشته باشید و نظرات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید :
علاقه‌ مندان برای طراحی پیست خود، به مناطقی اعم از ایفل در بازی گرن توریسمو ۵، اَندولوسیا در اسپانیا و دره مرگ دسترسی خواهند یافت .بازیکنان به گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی جاده‌ها اعم از پهن کردن جادها و طراحی متفاوت پیچ‌های آن دسترسی دارند .اشیاء و تجهیزات کنار جاده ها اعم از درختها، گیاه ها، ساختمان ها و گارد ریل ها برای قرار دادن در جاده‌هایتان در اختیار شما قرار خواهد گرفت .
گیمرها با این برنامه می‌توانند در قسمت‌های مختلف جاده موانع مختلف قرار دهند. این قابلیت در تمام زمین‌های مسابقه در دسترس نخواهد بود .زمانی که جاده به صورت کامل طراحی شد، بازیکنان پس از ذخیره کردن آن، می‌توانند در حالت آرکید به آزمایش زمین مسابقه طراحی شده خود بپردازند و تغییرات اصلاحی خود را اعمال نمایند. علاوه بر این، با آپلود کردن جاده‌های طراحی شده، می‌توانید آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .
بنابراین اگر هنوز بازی Gran Turismo 6 را بازی می‌کنید و از آن لذت می‌برید، با برنامه Course Maker (طراحی و تولید جاده) می‌توانید زمین‌های مسابقه مورد علاقه خود را طراحی و در آن‌ها به انجام مسابقه بپردازید .
بازی Gran Turismo 6 هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 3 در دسترس است. Gran Turismo 7، جدیدترین نسخه‌ی در حال ساخت از این سری بازی، احتمالا در سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد .

جهت مشاهده تصاویر بیشتر با عصربازی همراه باشید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا