ارتباط با ما

انتشار بازی Shin Megami Tensei V در بازار غربی

شرکت Atlus که به عنوان ناشر بازی  Shin Megami Tensei V محسوب می شود پیشتر برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شد و حال این کمپانی تایید کرد که می خواهد بزودی بازی خود را برای در کشورهای غربی در کنار ژاپن منتشر کند.

نسخه جدید بازی Shin Megami Tensei سال قبل معرفی شد و پیشتر کمپانی Atlus تصمیم گرفت نسخه جدید را منتشر کند. به تازگی این شرکت تعیین نمود قصد داشته بازی را برای کشورهای غربی انتشار دهد.

Atlus تایید کرد که نسخه غربی به شکل همزمان در آمریکا و اروپا منتشر می شود. متاسفانه اطلاعات پیرامون بازی کافی نیست تا به آن پرداخت و نمی توان به شایعات پرداخت. مشخص نشده آیا می توان Shin Megami Tensei V را روی پلتفرم های دیگری به جز نینتندو سوئیچ مشاهده کرد یا خیر.

Atlus سابقه درخشانی در توسعه بازی برای کنسول های کمپانی نینتندو دارد و بیشتر اوقات به ساخت عناوین این استودیو می پردازد. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا Atlus برنامه ای برای عرضه بازی برای پلتفرم های دیگر دارد یا خیر.

زیرا بدون وجود جزئیات دقیق نمی توان به شایعات پرداخت. احتمالا Shin Megami Tensei V تنها برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شود و بعید است آن را روی کنسول های دیگر شاهد باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا