اخبار بازی ها

 Assassin’s Creed Codename Red شخصیت اصلی سیاه پوست دارد

 Assassin's Creed Codename Red ماجرای یک سامورایی را روایت می کند.

Assassin’s Creed Codename Red دارای یک سامورایی سیاه پوست است. این خبر از چند جهت مهم است. نخست آن که بازی طبق آخرین شایعات منتشر شده قرار است یک اثر RPG باشد. این یعنی دقیقاً در تضاد با چیزی است که AC:Mirage به تصویر خواهد کشید. اما منابع می گویند اخرین نسخه RPG این سری به شمار می رود. از طرفی وجود یک شخصیت سامورایی می تواند با ماهیت نقش آفرینی آن تطابق داشته بود. چون همانطور که می دانیم عنصر اصلی این دنیا سرعت در مبارزات است. حالا اگر توام با فانتزی ها و جادوها باشد باور پذیری بیشتری را هم خواهد داشت.

به گفته منابع مختلف، این سامورایی آفریقایی بوده و یکی از پروتاگونیست های بازی است و نامش Yasuke است. در این بازی بالاخره و در قامت اساسین‌ها، به‌ژاپن فئودال خواهیم رفت. با توجه‌به آنچه در این تیزر نمایش داده شده و طبق صحبت‌‌هایی که در رویداد شرکت یوبیسافت مطرح شد، در این بازی ما در نقش یک شینوبی (نینجا) قصه را تجربه خواهیم کرد. اثری که به‌دست خالقان Assassin’s Creed Odyssey در شعبه‌ی کبک از شرکت یوبیسافت ساخته می‌شود؛ گفتنی است که گیم‌پلی این نسخه از سری AC به‌همان شکل و شمایل جهان‌باز-نقش‌آفرینی (احتمالا مثل آدیسی، اوریجینز و والهالا) طراحی می‌شود.

تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست. اما یوبیسافت تاکید کرده است که برای عرضه آن هیچ عجله ای ندارد و تا وقتی که برای عرضه کاملاً آماده نباشد، رد و نشانی از آن ها نخواهیم دید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا