ارتباط با ما

بازی «قتل در کوچه‌های طهران 2» ساخته شد

بازی «قتل در کوچه‌های طهران 2» که پروسه تولید خود را با سکوت خبری طی کرده است، با تلاش شبانه‌روزی اعضای سازنده ساخت بازی به پایان رسید .
قتل در کوچه‌های طهران 2، یک بازی ماجرایی اشاره کلیک دو و نیم بعدی است که روایت داستان و دیالوگ‌ها نقشی اساسی را در بازی ایفا می‌کنند .
داستان بازی درباره قاتل معتادی است که در اثر توهم پس از مصرف مواد مخدر، دست به قتل خانواده خود می‌زند و پس از متوجه شدن از جنایت هولناک‌اش، تصمیم می‌گیرد افرادی که وی را در مسیر اعتیار قرار دادند، به مجازات گناهان‌شان برساند .
«قتل در کوچه‌های تهران 2»، نخستین بازی با محوریت مبارزه با ماده مخدر صنعتی شیشه است که با بهای هشت هزار تومان احتمالا عرضه خواهد شد .
روند گیم پلی آن مبتنی بر حل پازل‌های تعاملی با محیط (برداشتن اشیا، ترکیب آن‌ها و استفاده از آن‌ها) است. همچنین با توجه به کاراگاهی بودن داستان بیش از 33 کارکتر(1800 سطر دیالوگ با دوبله اساتیدی نظیر استاد سعید مظفری در نقش کارکتر اصلی) در بازی گنجانده شده است، مینی گیم‌های متنوع ( بیش از 11 مینی گیم) و اسناد و مدارک و PDA تعاملی کارکتر اصلی ( با بیش از 45 صفحه A4 مطلب) به پیشبرد داستان کمک می‌کند .

قتل در کوچه‌های تهران 2 در تهران امروز روایت می‌شود، تهران هزار و سیصد و نود چهار، بدین ترتیب شاید برجسته‌ترین ویژگی هنری این بازی شبیه‌سازی تهران روز و شهرستان‌های پیرامون آن است، عکاسی ورامین، گاوداری شهریار، ولیعصر، اداره آگاهی و حتی محله نازی اباد بخشی از این شبیه‌سازی محسوب می‌شوند .
همچنین روایت سینمایی در قالب 25 دقیقه موشن کمیک نیز به هر چه جذاب تر شدن روایت بصری بازی کمک کرده است. وجود 33 کارکتر منحصر به فرد با طراحی زیبا و بیش از 150 انیمیشن برای یک بازی ادونچر رکوردی منحصر به فرد به شمار می‌رود .

قتل در کوچه‌های تهران 2 تنها یک ادونچر ساده کلاسیک نیست، برترین ادونچرهای کارگاهی دنیا، بیش از هشت ساعت گیم پلی، 33 کارکتر با بیش از 1500 سطر دیالوگ، استفاده از نام آشناترین دوبلورهای کشور به صدای برجسته سعید مظفری در نقش کارکتر اصلی، ده‌ها سند و صفحه گرافیکی و پرونده، 13 مینی گیم، بیش از 30 پازل تعاملی با محیط، داستانی نفس‌گیر بر اساس قتل‌های سریالی با نگاه به گناهان کبیره و ادای دین به فیلم هفت «Seven» دیوید فینچر، همه و همه قتل در کوچه‌های تهران 2 را به یکی از برترین بازی‌های ادونچر داخلی و قابل رقابت با ادونچرهای خارجی تبدیل کرده است .

هجمه بالای ماده مخدر صنعتی شیشه و سهولت دسترسی به آن با قیمتی ارزان تر از یک پیتزا؛ شعار بازی قتل در کوچه‌های تهران 2 است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا