اخبار بازی ها

ریمستر Red Dead Redemption با موتور آنریل انجین ساخته می شود

ریمستر Red Dead Redemption از موتور دیگری استفاده می کند.

ریمستر Red Dead Redemption با موتور آنریل انجین ساخته می شود. این خبر را می توان از چند جهت بررسی کرد. برای ادامه با وب سایت عصربازی همراه باشید.

همانطور که احتمالاً می دانید راکستار بازی های خود را با موتور RAGE می سازد. یک موتور کاملاً منحصر به فرد راکستار که طبق افشاگری ها نسخه جدیدش انقلابی در زمینه بازی سازی خواهد بود. اما ساخت ریمستر سه گانه GTA با استفاده از موتور Unreal Enigne 4 کمی ما را غافلگیر کرد. البته که این موتور بازیسازی یک عملکرد فاجعه آمیز برای این ریمستر داشت و علاوه بر این که پیشرفت گرافیکی خاصی ندیدیم، بسیاری از مشکلات فنی از قبیل باگ ها و افت فریم گریبان گیر این عنوان شده بود.

حالا خبر ساخت ریمستر Red Dead Redemption با موتور آنریل انجین دوباره نگرانی ها را بیشتر کرده است. خیلی ها انتظار داشتند که این ریمستر با موتور اصلی راکستار ساخته شود تا بلکه گرافیک آن بتواند با پیشرفت های بسیار خوبی همراه باشد. اما ظاهراً راکستار همان رویه GTA را در پیش گرفته است. البته چند وقت پیش خبری مبنی بر تاخیر خوردن این بازسازی هم منتشر شده بود. احتمالاً راکستار از عرضه ریمستر سه گانه جی تی ای، درس گرفته است و می خواهد با وقت دادن به اعضای تیم خود یک اثر به مراتب بهتر را عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا