ارتباط با ما

استودیو سازنده عنوان آنتیل داون نسخه‌ی پلی استیشن پرو این بازی را رد کرد

قطعاً عنوان آنتیل داون را بخاطر دارید عنوانی که پایگاه متاکرتیک از ارزش‌های این عنوان فرو گذاشت و به نوعی در حق این بازی ناعادلانه رفتار کرد. به هرحال این عنوان نزد طرفدارانش محبوب است و با در دسترس قرار گرفتن کنسول جدید شرکت سونی یعنی پلی استیشن پرو تقاضا برای نسخه‌ی ادیشن شده‌ی پلی استیشن پرو از بازی آنتیل داون بالا رفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی باشید.

استودیو سوپرمسیو گیمز (Super Massive Games) دقایقی پیش در حساب توییتر رسمی خود به پرسش هواداران مبنی بر ارائه نسخه‌ی ادیشن شده‌ی عنوان آنتیل داون پاسخ زیر را ارسال کرد:

هم اکنون در استودیو Super Massive Games هیچ ایده‌ای و نقشه‌ای برای ارائه‌ی نسخه‌ی بهینه شده بازی Until Dawn برای کنسول پلی استیشن پرو نیست!

با این پاسخ این استودیو آب سردی بر تمام انتظارات طرفدارن ریخت و آنها را نا امید کرد. قبل‌تر شرکت سونی اعلام کرده بود که بهینه کردن عنوانی برای کنسول پلی استیشن پرو تنها به یک یا دو نفر احتیاج پیدا می‌کند که واقعاً این موضوع برای توسعه دهندگان خوب است. به نظر شما چرا این استودیو هیچ برنامه‌ای در این مورد ندارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا