ارتباط با ما

5 بازی اعتیاد آور اندرویدی همراه با لینک دانلود

بازی‌های زیادی برای پلتفرم اندروید وجود دارند، بازی‌های مسابقه‌ای، اکشن، کارتی و … . در این بین برخی بازی‌ها اصطلاحا فرد را معتاد خود می‌کنند. این دست از بازی‌ها به قدری جذاب و هیجان‌انگیز هستند که کاربران در هر روز چندین بار آن‌ها را انجام می‌دهند و نکته مهم این که از بازی کردن زیاد خسته نمی‌شوند. از جمله بازی‌های اعتبادآور در چند سال اخیر می‌توان به کلش آف کلنز اشاره کرد که برای 2 سال بسیاری از کاربران را مشغول خود کرده بود. البته این بازی هنوز هم یکی از بهترین بازی‌های سبک استراتژیک است ولی کاربران این بازی نسبت به سال‌های گذشته بسیار کاهش یافته‌اند.

امروز در عصربازی قصد داریم تا 5 بازی جذاب را به شما معرفی کنیم که برای مدت طولانی شما را سرگرم خواهند کرد.

1- Alto’s Adventure

Alto’s Adventure یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندرویدی است. در این بازی شما باید روی کوه‌ها اسکی کنید. چالش‌های پیش روی شما رد شدن از موانع، جمع آوری سکه و نجات لاماها می‌باشد. بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و رنگ‌های متنوعی در آن استفاده شده که جذابیت خاصی به بازی بخشیده‌اند. Alto’s Adventure نیاز به سخت افزار قدرتمندی ندارد و در گوشی‌های قدیمی هم به صورت روان اجرا می‌شود.

دانلود بازی Alto’s Adventure از گوگل پلی
2- کلش رویال

چند سالی از معرفی کلش رویال می‌گذرد. سوپرسل با معرفی این بازی باعث شد تا برخی از کاربران کلش آف کلنز این بازی را رها کرده و به ساخت اکانت در کلش رویال بپردازند. در حال حاضر کلش رویال محبوب‌ترین بازی استراتژیک 1 در برابر 1 است. گرافیک مناسب، شباهت نیروها به نیروهای کلش آف کلنز و آنلاین بودن این بازی سبب جذابیت آن شده‌ است. شما می‌توانید با کارت‌هایی که در اختیار دارید به رقابت با سایر کاربران بروید و با انتخاب استراتژی مناسب در جنگ‌ها پیروز شده و با افزایش کاپ خود به نفرات برتر جهانی راه پیدا کنید.

دانلود بازی کلش رویال از گوگل پلی
3- Dan the Man

یکی از جالب‌ترین بازی‌‎های سبک اکشن Dan the Man است. هالفبریک استودیو سازنده این بازی می‌باشد، این کمپانی پیش‌تر بازی‌های فروت نینجا و Joyride را منتشر کرده بود. کاربران در این بازی با چالش‌های مختلفی رو‌به رو می‌شوند. سلاح‌های مختلف و طراحی خوب این بازی جذابیت آن را دو چندان می‌کند.

دانلود بازی Dan the Man از گوگل پلی
4- دوئت (Duet)

دوئت یکی از اعتبادآورترین بازی‌های اندرویدی است. در این بازی شما باید 2 توپ قرمز و آبی رنگ را که در حول یک دایره روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند، هدایت کنید. در مسیر جعبه‌هایی قرار دارند که شما باید از برخورد آنها با هر دو دایره جلوگیری نمایید. بازی که در ابتدا بسیار سخت به نظر می‌رسد ولی با انجام آن در چند روز می‌توانید امتیاز بالایی را کسب کنید.

دانلود بازی دوئت از گوگل پلی
5- Sky Force Reloaded

اسکای فورس از هیجان انگیزترین بازی‌های جنگی است. در این بازی شما باید با جتی که در اختیار دارید به مصاف دشمنان بروید و در هر مرحله با جمع آوری امتیازات جت خود را به سلاح‌های پیشرفته‌تر مجهز نمایید. در برخی مراحل علاوه بر نابود کردن دشمنان باید افرادی را نیز نجات دهید که انجام این کار نیاز به دقت بالایی در انجام بازی دارد.

دانلود بازی Sky Force Reloded از گوگل پلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا