ارتباط با ما

بهترین لپتاپ های گیمینگ سال 2017

هر سال شرکت های تولیدکننده لپتاپ مدلی گیمینگ نیز در میان محصولات خود دارند که در این میان باید به کمپانی های ریزر، MSI، ایسوس، ایسر، اچ پی و برخی دیگر اشاره داشت. هر سال شاهد معرفی مدل جدیدی از لپتاپ های گیمینگ هستیم و سال جاری نیز چنین سالی بوده و با معرفی انبوهی از مدل های جدید لپتاپ های گیمینگ برندهای مختلف رو به رو بودیم. در این مطلب نیز قصد داریم شما را با برترین لپتاپ های گیمینگ سال 2017 آشنا سازیم. احتمالا در سال 2017 شاهد معرفی مدل های جدید دیگری هستیم و به هر حال در این مطلب قصد داریم بهترین های 2017 را در زمینه نوت بوک گیمینگ با شما آشنا سازیم. این نوت بوک ها به شرح زیر هستند:

1- ریزر Blade

ریزر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپتاپ گیمینگ بوده که اخیرا نسل جدید نوت بوک ریزر Blade را معرفی کرد. لپتاپی با طراحی جذاب و صفحه کلید گیمینگ که در کنار سخت افزاری چون تراشه گرافیکی GTX 1060 می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. همچنین با صفحه نمایش 14 اینچی 1080 پیکسلی و سخت افزاری چشمگیر داشتن انتظارات بسیار جای تعجبی ندارد.

نکته: لپتاپی سبک وزن و قدرتمند

یک چیز بیشتر: یک لپتاپ گیمینگ کارآمد و کوچک

چرا Blade ریزر بهترین است؟

شرکت ریزر ویژگی های بزرگی را برای لپتاپ خود در نظر گرفته است. گذشته از طراحی و صفحه کلید گیمینگ باید به مشخصاتی چون حافظه رم 16 گیگابایتی، پردازنده چهار هسته‌ای Core i7 اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی، تراشه گرافیکی GeForce GTX 1060 انویدیا و برخی دیگر اشاره داشت.

صفحه نمایش 14 اینچی 1080 پیکسلی در کنار مشخصات سخت افزاری ویژگی های بزرگی برای محصول شرکت ریزر محسوب می شود. با تمام این تفاسیر باید محصول ریزر Blade را یک لپتاپ تمام عیار دانست که با تمامی ویژگی های قابل توجه رونمایی شد.

2- ایسوس Strix GL702

شرکت ایسوس پیشتر لپتاپ گیمینگ قدرتمند و جذابی را عرضه می دارد که Strix GL702 نام داشت. این نوت بوک با صفحه نمایش 17 اینچی در کنار مشخصات قابل توجه تجربه گیمینگ لذت بخشی را فراهم می آورد.

با مشخصاتی چون پردازنده چهار هسته ای  Core i7-7700HQ اینتل، تراشه گرافیکی GTX 1070 انویدیا، حافظه هیبریدی HDDو SSD، حافظه رم 16 گیگابایتی، نمایشگری با پشتیبانی از جی سینک انویدیا و نرخ تجدید 120 هرتزی و با سایز 17.3 اینچی 1080 پیکسلی و برخی دیگر، این نوت بوک را با قیمت 1700 دلار ارزشمند ساخته است.

نکته: این لپتاپ بسیار قابل حمل و قدرتمند است

یک چیز بیشتر: قابلیت ارتقا حافظه رم و داخلی وجود دارد.

3- دل Inspiron 15 7000 Gaming

شرکت دل اخیرا تصمیم گرفت از لپتاپ گیمینگ جدید Inspiron 15 7000 Gaming رونمایی کند. سپس مدتی بعد شاهد عرضه آن با قیمت مناسب بودیم. این محصول دل در کنار طراحی و صفحه کلید گیمینگ از بهترین مشخصات سخت افزاری برخوردار است.

از جمله آن باید به پردازنده Core i5 یا i7 اینتل، تراشه گرافیکی GTX 1050ti انویدیا با حافظه 4 گیگابایتی یا GTX 1060 انویدیا با حافظه 6 گیگابایتی، عملکرد گرافیکی قابل توجه و برخی دیگر اشاره داشت.

نکته: بهترین لپتاپ گیمینگ مقرون به صرفه

یک چیز بیشتر: اگر به دنبال لپتاپ باکیفیت تصویر بالا هستید می توانید نسخه نمایشگر لمسی 4K را انتخاب کنید.

4- ام اس آی GS63VR Stealth Pro

شرکت MSi یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده لپتاپ گیمینگ بوده که پیشتر از نوت بوک قدرتمند GS63VR Stealth Pro رونمایی کرد. لپتاپی که در کنار طراحی گیمینگ با مشخصاتی چون تراشه گرافیکی سری 10 انویدیا که می تواند مدل GTX 1060 با حافظه 6 گیگابایتی GDDR5 باشد، پردازنده Core i7-7700HQ چهار هسته ای اینتل، حافظه رم DDR4، پورت USB-C و تاندربولت 3 اشاره داشت. چنین مشخصه هایی محصول شرکت MSI را به نوت بوک قدرتمندی تبدیل می کند که به سادگی می تواند بازیها را با کیفیت 1080 پیکسلی اجرا کند.

نکته: باریک، کم وزن و قدرتمند

یک چیز بیشتر: صفحه کلیدی از Steelseries

5- ایسوس  ROG Zephyrus

شرکت ایسوس در سال 2017 به معرفی لپتاپی پرداخت که بهتر می توان آن را باریک ترین نوت بوک گیمینگ دانست. این لپتاپ به لطف فناوری مکس کیو انویدیا توانسته ضخامتی بسیار کمتر از لپتاپ های معمولی پیدا کرده و در مقابل سخت افزار قدرتمندی نیز برای آن در نظر گرفته شد. از مشخصه های این مدل باید به پردازنده Core i7-7700HQ چهار هسته ای اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی، حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت، تراشه گرافیکی GTX 1080 انویدیا با حافظه 8 گیگابایتی، صفحه نمایش 120 هرتزی و برخی دیگر اشاره داشت.

با قیمت 2600 دلاری اگرچه این نوت بوک گران قیمت است اما از مزایای خوبی چون وزن کم و ضخامت باریک بهره می برد. گذشته از آن با سخت افزار قدرتمند می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد.

6- ریزر بلید پرو

شرکت ریزر را باید یکی از بزرگترین کمپانی ها در تولید لپتاپ گیمینگ دانست. پیشتر این شرکت نوت بوک گیمینگ جدیدی را به نام Blade Pro عرضه می دارد که در کنار طراحی جذاب به مشخصات بزرگی مجهز بود. از مشخصه های Blade Pro می توان به صفحه نمایش 17 اینچی 4K یا 1080 پیکسلی، پردازنده Core i7 اینتل، تراشه گرافیکی GTX 1080 انویدیا، حافظه رم بالا، دارای گواهی THX ، پورت USB-C و تاندربولت 3 و برخی دیگر اشاره داشت.

گران قیمت است اما ویژگی های قابل توجهی دارد. کاربران می توانند مدلی با تراشه گرافیکی GTX 1080 Ti یا Titan X آن را نیز تهیه کنند.

نتیجه گیری

در لیست فوق با برترین لپتاپ های گیمینگ آشنا شدید اما اگر بخواهیم به بهترین نمونه آن اشاره کنیم قطعا ریزر Blade را در زمینه قیمت، مشخصات و برخی دیگر باید برترین دانست.

بهترین لپتاپ: ریزر Blade

ریزر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپتاپ گیمینگ بوده که اخیرا نسل جدید نوت بوک ریزر Blade را معرفی کرد. لپتاپی با طراحی جذاب و صفحه کلید گیمینگ که در کنار سخت افزاری چون تراشه گرافیکی GTX 1060 می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. همچنین با صفحه نمایش 14 اینچی 1080 پیکسلی و سخت افزاری چشمگیر داشتن انتظارات بسیار جای تعجبی ندارد.

نکته: لپتاپی سبک وزن و قدرتمند

یک چیز بیشتر: یک لپتاپ گیمینگ کارآمد و کوچک

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا