ارتباط با ما

بازی Inner Chains در سه ماه آخر سال 2016 منتشر خواهد شد

بازی های بزرگی و کوچکی در سایت کیک استارتر درخواست هزینه می کنند که در این میان بیشتر آنها راه به جایی نخواهند برد ولی بازی  Inner Chains  که در کیک استارتر اولین بار رونمایی شد درخواست بودجه برای ساخت داشت ولی الان خبر می رسد که این بازی مراحل آخر ساخت خود را به سر می برد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی همراه باشید.

این بازی بدست استودیو Telepaths Tree در حال ساخت می باشد و به احتمال زیاد نیز خودشان وظیفه‌ی انتشار این بازی را به عهده برگیرند. اما این استودیو رسما اعلام کرد که این بازی در سه ماهه‌ی آخر امسال منتشر خواهد شد و تاریخی دقیقی برای انتشار این بازی در دسترس نیست و با هماهنگی آنها به محض منتشر شدن این بازی، برروی شبکه استیم قرار خواهد گرفت.

Tomasz Strzalkkowski رییس استودیو سازنده این عنوان، در بخشی از صبحت هایش گفت:

ما با ساخت این پروژه هموار سختی کشیده‌ایم و هدف مان ناامید کردن حامیان ما در کیک استارتر بود آنها به عنوان ما اعتماد کرده بود و ما نمی خواستیم آنها را نا امید کنیم، و آنها ما را شگفت زده کردند و کمکی دوبرابر از حد نیازمون به ما کردند که این باعث شد بفهمیم آنها مشتاق یک بازی بهتر هستند. ما می خواهیم تا بازیمان با بازی دیگر متفاوت باشد.

نظر شما چیست؟ آیا این بازی موفق می شود یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا