ارتباط با ما

10 نرم افزار برتر اندرویدی فایل اکسپلورر، برنامه های مرورگر فایل و برنامه های مدیریت فایل

برنامه های مدیریت فایل یکی از مهمترین برنامه های موجود در دستگاه شما هستند. با استفاده از آنها، می توانید فایل های خود را مرور کنید، دانلود های خود را پیدا کنید، فضای ذخیره سازی خود را مدیریت کنید، چیزها را جابجا کنید، و خیلی بیشتر از اینها انجام دهید. افراد زیادی مشتاق به منظم کردن فایل ها نیستند زیرا کار خیلی خسته کننده ای است، اما همه به یک مرورگر فایل نیاز دارند. در اینجا بهترین برنامه های اکسپلورر فایل، برنامه های مرورگر فایل و برنامه های مدیریت فایل برای آندروید ارائه شده اند.

Amaze File Manager

Amaze File Manager در مقایسه، یک برنامه جدیدتر و بسیار خوب است. منبع باز ( open source) است و بر تجربه ی کمتری متمرکز میباشد، برای کسانی که فقط نیاز به انجام مرور ساده ی فایل دارند. دارای ویژگی Material Design، SMB file sharing، built-in app manager برای حذف برنامه ها، root explorer و غیره است. طوری طراحی شده که مهم ترین چیزها را بدون گیج شدن داشته باشد. دانلود این برنامه رایگان است و با خرید های اختیاری درون برنامه ای قابل استفاده است در صورتی که بخواهید به توسعه بودجه کمک کنید.

ASUS File Manager

هر روز میبینیم که نرم افزار OEM یک لیست برنامه ساخته، اما مدیریت فایل ASUS واقعا خوب است. با اکثر دستگاه ها، حتی آنهایی که  ASUS نیستند سازگار است. همچنین می توانید رابط کاربری ساده و واضح با پشتیبانی LAN و SMB، cloud storage، و همچنین پشتیبانی از انواع مختلف فایل ها، پشتیبانی آرشیو و غیره داشته باشید. کاملا رایگان و بدون خرید درون برنامه ای است و تجربه ای عالی برای یک مرورگر فایل ساده فراهم می کند.  تنها بخش منفی آن، فقدان root access است. همچنین تبلیغات در آن وجود دارند.

ES File Explorer Pro

ES File Explorer از زمانی که اکثر خوره های آندرویید میتوانند به یاد بیاورند وجود داشته، تقریبا هر ویژگی را که از مرورگر فایل بخواهید، دارد. مدتی قبل، توسط شرکت دیگری خریداری شد. از آن زمان، هیچ چیز خوب پیش نرفت. نسخه رایگان برنامه، اگرچه  بسیار تواناست، در حال حاضر یک تن Bloatware به آن اضافه شده است که نه تنها تجربه ای اضافه نمی کنند، بلکه به طور فعال از آن کم شده اند. خوشبختانه نسخه حرفه ای برنامه این ویژگی ها را ندارد (یا به طور پیش فرض پنهان شده و خاموش شده اند). اگر می خواهید با ES پیش بروید، نسخه حرفه ای را دانلود کنید. در غیر این صورت، چیزی متفاوتی را امتحان کنید.

File Manager

File Manager به راحتی نامگذاری شده است، اما در واقع کاملا خوب است. یک برنامه مدیریت فایل جدید است که به شما یکی از بهترین مجموعه ویژگی ها را بدون اضافه کردن زرق و برق بیش از حد ارائه می دهد. ویژگی های مدیریت فایل های اولیه را همراه با ویژگی های ذخیره سازی ابری، پشتیبانی NAS و موارد دیگر دریافت خواهید کرد. حتی می توانید برنامه های نصب شده، موسیقی و ویدیوی خود را با این برنامه مرور کنید و پلیر آن نیمه بد نیست. شاید بهترین بخش این است که برنامه رایگان می باشد و بدون خرید درون برنامه ای و (در زمان نوشتن این متن) هیچ تبلیغی است. با وجود اینکه کمتر از بقیه برنامه ها محبوب است، درست اینجاست.

MK Explorer

 MK Explorer یکی دیگر از گزینه های مدیریت فایل های جدید است. یک گزینه ساده است که قوه ی تشخیص زیادی ندارد. و اگر  چیز ساده ای می خواهید، کاملا مناسب است. ویژگی رابط Material Design، ویژگی های مدیریت فایل های اصلی (کپی، چسباندن، حذف، پشتیبانی از کارت SD برای Lollipop 5.0+)، و root access را ارائه میکند. همچنین از 20 زبان پشتیبانی میکند و دارای یک ویرایشگر متن، گالری و پخش موسیقی است. چیزی مانند ذخیره سازی ابری یا پشتیبانی ذخیره سازی شبکه ندارد، اما چیزی نیست که واقعا باشد. یک گزینه خوب و ارزان است.

Explorer / Root Explorer

Root Explorer در مدت زمان طولانی root مورد علاقه کاربران بوده است. این برنامه مدرن ترین نیست، اما دائما به روز رسانی میشود. این به روز رسانی ها یک رابط کاربری جدیدتر، ویژگی های بیشتر و ثبات بهتری را نسبت به اولین ورژن آن ایجاد میکنند. دسترسی کامل به root (تا زمانی که دستگاه شما root شده باشد) را خواهید داشت تا آنچه را که دوست دارید انجام دهید. که شامل ابزارهای سرگرم کننده مانند APK binary XML viewer، قابلیت تغییر مالک یا گروه فایل، پشتیبانی MD5 و موارد دیگر است. یک نسخه رایگان با نام اکسپلورر نام گذاری شده است. با این حال، بیشتر برای استفاده معمول است. Root Explorer جایی است که در آن قرار دارد، اما اگر شرکت را دوست دارید و یک نسخه non-root را بخواهید، اکسپلورر نیز کار میکند.

Solid Explorer

Solid Explorer دارد محبوب میشود و به راحتی می توانید ببینید که چرا اینطور است. ویژگی های آن شامل Material Design، پشتیبانی ابری، دسترسی به rootو پشتیبانی FTP، SFTP، WebDav، SMB و CIFS، پشتیبانی آرشیو و فشرده سازی، پشتیبانی از Chromecast است و حتی گزینه های theming موجود هستند. این بالاترین حد مطلق برای ویژگی های یک برنامه مدیریت فایل است. می توانید به مدت چند هفته به صورت رایگان آن را امتحان کنید. پس از آن 1.99 دلار هزینه دارد. این یکی واقعا خوب است. جدی میگویم.

Tetra Filer

Tetra Filer یک مدیریت فایل است که بر تجربه ی سریع و سبک وزن تمرکز دارد. ویژگی های زیادی ندارد اما از اصولی مانند فشرده سازی، مدیریت فایل و موارد دیگر پشتیبانی می کند. شما می توانید بخشی از کارت SD خود را برای دسترسی سریعتر بوک مارک کنید (به عنوان مثال: پوشه دانلود خود) و چند گزینه مختلف آن را انتخاب کنید. نسخه پرداخت شده نیز دارای موضوعاتی است، توانایی نمایش فایل های مخفی را دارد، و محدودیت در نشانک ها را حذف می کند. اساسی است، اما خیلی خوب است.

Total Commander

Total Commander یکی از برنامه های قدرتمند و دارای امتیاز بالا است. تقریبا هر ویژگی ای که درخواست کنید دارد، از جمله پشتیبانی ذخیره سازی شبکه، پشتیبانی از ذخیره سازی ابری، پشتیبانی افزونه، نشانک ها و ابزارهای دیگر مانند ویرایشگر متن. این یکی به سرعت تبدیل به برنامه ی مورد علاقه بسیاری از افراد شد، حتی اگر طراحی آن طوری نباشد که همه دوست دارند. با این وجود، کاملا رایگان و بدون خرید درون برنامه ای و بدون تبلیغات است. بنابراین، انتقاد از آن دشوار است. امتحانش کنید!

X-Plore File Manager

X-Plore File Manager یکی از گزینه های منحصر به فرد موجود در لیست است. یک برنامه ی دوبعدی مجاز است به این معنی که دو پنجره را در یک زمان مدیریت خواهید کرد. این امتیاز عالی است اگر بین پوشه ها کپی / چسباندن انجام دهید و یا نیاز داشته باشید فایل ها را به سرعت انتقال دهید. همچنین  از انواع مختلف فایل ها، ذخیره سازی ابری، ذخیره سازی شبکه (FTP، SMB، DLNA / UPnP)، ویرایشگر شش سایز داخلی، پشتیبانی root و بسیاری از ویژگی های دیگر پشتیبانی می کند. حتی می توانید فایل های APK را به عنوان زیپ مشاهده کنید. نکته این است که به نظر میرسد در سال 1995 ساخته شده است. اجازه ندهید ظاهرش شما را گول بزند. این برنامه واقعا خوب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا