ارتباط با ما

انتشار بروزرسان جدید برای The Division در هفته آینده

انتشار بروزرسان جدید برای The Division در هفته آینده

یوبیسافت تقریبا با گذشت دو سال از زمان انتشار عنوان شوتر آنلاین Tom Clancy’s The Division همچنان پشتیبانی قوی از این بازی دارد. به تازگی استودیو یوبیسافت Massive در وب سایت بازی Tom Clancy’s The Division اعلام کرده که بزودی بروزرسان 1.8 بازی منتشر می شود.

در حالی که تاریخ مشخصی برای انتشار اعلام نشده بود به تازگی استودیو موردبحث تاریخ را مشخص کرد. به گفته یوبیسافت Massive بازیکنان این عنوان شوتر آنلاین می توانند در هفته آینده بروزرسان 1.8 را دریافت کنند.

تاریخ انتشار دقیق دوشنبه 4 دسامبر بوده و هیچ جزئیاتی درباره ویژگی های بروزرسان 1.8 مشخص نشده است از این رو دشوار است تا بتوان اظهار نظر دقیقی درباره این آپدیت جدید داشت. البته گزارش ها مشخص کردند از ویژگی های بروزرسان جدید باید به حالت Horde mode اشاره کرد و همچنین ماموریت های اضافی همراه با سلاح و برخی ابزارهای جدید در اختیار بازیکنان این عنوان قرار می گیرد.

گیمرها می توانند بروزرسان 1.8 را بدون هیچ مشکلی از 4 دسامبر روز دوشنبه دریافت کرده و سپس به نصب آن بپردازند. اطلاعات بیشتری توسط شرکت یوبیسافت و استودیو یوبیسافت Massive اعلام نشد و دقیقا مشخص نیست دیگر چه ویژگی هایی برای این نسخه در کار است.

منبع: gamingbolt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا