ارتباط با ما

بروزرسان XBOX ONE X دو بازی Skyrim و Fallout 4 منتشر شد

بروزرسان XBOX ONE X دو بازی Skyrim و Fallout 4 منتشر شد

همانطور که می دانید بازیهایی اجرا شونده روی کنسول XBOX ONE X مایکروسافت باید ابتدا بروزرسان مخصوصی را دریافت کنند تا بتوانند با کیفیت 4K روی کنسول میان نسلی شرکت ردموندی اجرا شوند.

تاکنون بازیهای مختلفی بروزرسان کنسول XBOX ONE X  را دریافت کردند و حال نوبت به دو بازی m و Fallout 4 از عناوین محبوب شرکت بتسدا رسیده است. این بروزرسان علاوه بر آن که کیفیت بازیها را در کنسول میان نسلی XBOX ONE X افزایش می دهد بلکه موجب رفع مشکلات پیشین بازیها می شود.

مشکلاتی که برای گیمرها آزاردهنده بوده و موجب ناراحتی آنها می شود. این بروزرسان برای Skyrim نسخه  1.5.24 بوده و برای Fallout 4 نیز نسخه  1.10.50 محسوب می شود. با افزودن کیفیت 4K به این دو بازی موجب می شود تا NPCها، محیط، مناظر و برخی دیگر در عنوان شرکت بتسدا بهبودیافته و کیفیت مطلوبی پیدا کند.

شرکت مایکروسافت XBOX ONE X را در 7 نوامبر با قیمت 499 دلار عرضه کرد و به مرور زمان عمده عناوین بروزرسان جدید را دریافت می کنند. این کنسول میان نسلی مایکروسافت در کنار ابعاد کوچکتر دارای سخت افزاری قدرتمندتر بوده که تجربه لذت بخشی را برای اجرا بازیها به ارمغان خواهد آورد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا