ارتباط با ما

ریزر و معرفی ماوس گیمینگ Basilisk

ریزر و معرفی ماوس گیمینگ Basilisk

شرکت ریزر یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم جانبی گیمینگ و لپتاپ های گیمینگ محسوب شده که به تازگی از ماوس جدید Basilisk خود رونمایی کرد. این ماوس از طراحی همیشگی ریزر برخوردار بوده و لوگو مار سبز رنگ کمپانی نیز در قسمت عقب ماوس جای گرفته است.

وجود نور LED در قسمت اسکرول و لوگو زیبایی ظاهری Basilisk ماوس ریزر را دو چندان کرده است. کیفیت ساخت این دستگاه بالا بوده و برای یک کاربری طولانی مدت کاملا آماده و با دوام است.

به گفته ریزر ماوس به 8 کلید قابل سفارشی مجهز است و با سنسور نوری 5G حسگر 16000DPI داشته که عملکرد دقیقی را به دنبال دارد. با فناوری نوری Chroma lighting ریزر نورپردازی گیمینگی را می توان در این ماوس شاهد بود.

با نرخ رای گیری 1000 هرتزی حساسیت و دقت ماوس Basilisk بالاست و تجربه گیمینگ لذت بخشی را به مخاطب خود ارائه می دهد. شرکت ریزر هر سال نسل جدیدی از ماوس های خود را عرضه می دارد و حال نوبت به Basilisk رسیده تا توسط این کمپانی موردبحث رونمایی و عرضه شود.

ماوس Basilisk با قیمت 75 دلار از 25 نوامبر سال جاری روانه بازار شده است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ریزر مراجعه کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا