ارتباط با ما

MSI و معرفی سیستم گیمینگ Infinite X

MSI و معرفی سیستم گیمینگ Infinite X

شرکت MSI که یکی از برندهای مطرح تولیدکننده دستگاه های گیمینگ کامپیوتری چون لپتاپ است به تازگی تصمیم گرفت از سیستم گیمینگ جدید Infinite X خود رونمایی کند.

سیستمی که در کنار طراحی جذاب برای گیمرهای PC، به قدرتمندترین سخت افزار نیز مجهز شده و می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. از مشخصات این سیستم باید به پردازنده نسل هشتمی سری K کافی لیک اینتل، کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti و برخی مشخصات دیگر اشاره داشت.

وجود خنک کننده قدرتمند Infinite X را با ثبات عملکرد بالایی رو به رو می سازد. از این رو باید محصول جدید MSI را یک سیستم گیمینگ تمام عیار دانست. در دیگر مشخصات باید به پردازنده Core i7-8700K اینتل، حافظه رم 64 گیگابایتی و هارد درایو 2 ترابایتی و حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی اشاره داشت. یک پاور 550 واتی برای این مدل در نظر گرفته شده تا بتواند انرژی سیستم را تامین کند.

قیمت پایه این سیستم به 1699 دلار می رسد و با افزایش قدرت پیکربندی باید انتظار افزایش قیمت را نیز داشت. MSI عرضه این سیستم گیمینگ را از هم اکنون آغاز کرده و مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت ام اس آی و فروشگاه های مختلف قادر به تهیه دستگاه مورد اشاره می باشند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا