ارتباط با ما

این ها بهترین برنامه ها، بازی ها، کتاب ها، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی سال 2017 Google Play هستند

به پایان سال 2017 نزدیک میشویم، اما گوگل تا قبل از یکم ژانویه و قبل از اینکه دوره ی خرید به پایان برسد برای انتشار لیست بهترین عناوین Play Store، اقدام کرده است. بله، در حال حاضر گوگل بهترین برنامه ها، بازی ها، فیلم ها، نمایش های تلویزیونی و کتاب هایی را که Play Store در سال جاری منتشر کرده؛ ارائه داده است.

جست و جو در میان دسته بندی ها، کمی دشوار است، بخش ها همه فرمت های مشابهی ندارند، و معلوم نیست که کدامیک بر اساس نظرات خود گوگل و کدام بر اساس تعداد دانلود میباشد (یا کدامیک را میخواهد به دلایل خاص خود ترویج کند) . به عنوان مثال، به نظر میرسد بهترین برنامه و بازی بر اساس نظر میباشد نه بر اساس دانلود، اما تصور می کنم فیلم ها و برنامه های تلویزیونی بر اساس شماره های کمیاب قضاوت میشوند(آن ها وابسته به منطقه هستند، در حالی که بهترین برنامه و بازی ها ثابت هستند)
همچنین می توانید فرض کنید که لیست فیلم ها و نمایش های تلویزیونی به ترتیب عددی هستند، به این ترتیب، Game of Thrones، Rick and Morty و The Walking Dead، جایگاه یک، دو و سه تلویزیون را اشغال میکنند، در حالی که Impractical Jokers (what?), Lucifer (huh?) و (The 100 (erm… در رده پایین تر هستند.

بنابراین، در اینجا برخی از برجسته ترین موارد فروشگاه Google Play 2017 ارائه شده اند- فقط روی لینک ها کلیک کنید تا به محصول یا بخش مربوطه بروید:

بهترین برنامه های سال 2017

Socratic – Math Answers & Homework Help

Socratic یک برنامه آموزشی است که در آن جوانان می توانند راهنمایی هایی را دریافت کنند و کار را با دوستان شان به اشتراک بگذارند. این برنامه دارای یک جزء هوش مصنوعی است که می تواند به شما کمک کند، وقتی عکسی از آنها آپلود کنید، راه حل های مربوط به مساله های خاص خودتان را حل کنید، و فقط در مورد ریاضیات نیست، از علوم، تاریخ و موضوعات دیگر نیز پشتیبانی میکند. اگر  گوشی های هوشمند متهم به تبدیل کردن ما به انسان های نادان هستند، Socratic کمک میکند که مقیاس ها را به سمت دیگیری تغییر دهیم.

بهترین بازی سال 2017

CATS از ذهن خلاق در پس پازل کلاسیک Cut the Rope نشات گرفته است، اما بر خلاف آن عنوان عالی، این یک کار عملی است. بازیکنان جنگنده های نبرد خود را در این بازی رایگان طراحی، ساخت و کنترل میکنند، و بازی مبارزه ای PvP که گرافیکی و فیزیک عالی ارائه میدهد. آن را از دست ندهید.

محبوب ترین برنامه های جدید 2017

محبوب ترین بازی های جدید 2017

پنج آهنگ جاری برتر 2017

پنج فیلم برتر سال 2017

پنج نمایش تلویزیونی برتر سال 2017

پنج کتاب برتر سال 2017

اگر می خواهید تمام دسته ها و گزینه ها را بررسی کنید، به Google Play بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا