ارتباط با ما

سایبرPC و معرفی سیستم دسکتاپی Master Desktop

سایبرPC و معرفی سیستم دسکتاپی Master Desktop

شرکت سایبرPC یک برند مطرح تولیدکننده سیستم های گیمینگ دسکتاپی بوده که به تازگی تصمیم گرفت محصول جدیدی را به نام Master Desktop معرفی کند. این سیستم ویژه گیمرها طراحی شده و از مشخصات سخت افزاری مطلوبی بهره می برد.

گذشته از نورپردازی LED که طراحی گیمینگی به این سیستم بخشیده در بخش سخت افزاری باید به وجود پردازنده چهار هسته ای AMD Ryzen 3 1300X با فرکانس 3.5 گیگاهرتزی، کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Ti با حافظه 4 گیگابایتی GDDR5، حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4، حافظه SSD با ظرفیت 128 گیگابایتی، هارد درایو 1 ترابایتی، چهار پورت USB 2.0-A، شش پورت USB 3.1-A، یک پورت HDMI ، یک پورت گیگابیت اترنت و پاور 450 واتی اشاره داشت.

با چنین مشخصاتی محصول گیمینگ سایبرPC می تواند بازیهای AAA را با کیفیت گرافیکی 1080p/60fps یا FHD اجرا کند که استاندارد گرافیکی در اجرا بازیها محسوب شده و اجرا بازی با کیفیت کمتر نشان از ضعف سیستم گیمینگ است.

با سیستم عامل ویندوز 10 هوم نسخه 64 بیتی، وای فای 802.11ac این سیستم با قیمت 969 دلار در شکل پایه برای پیش خرید دردسترس مشتریان قرار دارد. متاسفانه مشخص نشد سایبرPC سیستم گیمینگ جدید دسکتاپی خود را با قیمت مورد اشاره اعلامی عرضه خواهد کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا