ارتباط با ما

DLC جدید بازی Resident Evil 7: Biohazard .

دو نسخه جدید DLC که یک نسخه آن رایگان و دیگری پریمیوم می باشد که بزودی برای عنوان Resident Evil 7: Biohazard عرضه خواهد شد ، این بازی در ماه دسامبر همراه با پشتیبانی VR. Capcom منتشر شد. امروز جزئیات جدیدی در مورد هر دو نسخه توسعه دهنده بازی با نامهای نه قهرمان و پایان Zoe یک تریلر جدید را به اشتراک گذاشت تا چیزی را که همه در انتظار آن هستند را به نمایش بگذارد.

همانطور که قبلا اشاره کردیم ،نسخه رایگان DLC : Not a Hero مجموعه منظمی از Chris Redfield را در داخل بازی بصورت درهم و آمیخته ارائه کرده . شما به عنوان کارکتر ( ردفیلد ) که به دنبال ( لوکاس بیکر ) می باشید که طی رقابت های انتخاباتی او به عنوان یک زندانی در BSAA به سر می برد، اتفاق می افتد. در 12 دسامبر Not a Hero به طور رایگان برای همه گیمرها راه اندازی می شود .

همچنین در آن روز بخش End of Zoe هم خواهد آمد ، که Capcom گفته، شما با مرد مرموز ماجرا جویی به نام جو روبرو می شوید که در کنار ساحل باتلاقی زندگی می کند و شانس برای دیدار با Zoe را دارد که هر دو سرنوشت خود را در یک مسیر بسازند .” این پک به تنهایی برای فروش $ 15 / £ 12 می باشد .

در عوض، تازه واردان این بازی می توانند Resident Evil 7: Gold Edition را که در تاریخ 12 دسامبر برای PS4، Xbox One و PC عرضه می شود را که شامل End of Zoe و دو نسخه قبلی DLC Premium، Banned Footage ورژن 1 و 2 می باشد را با هم تهیه کرده. اما انتظار میرود بخش ( Not a Hero ) در اوایل سال جاری میلادی عرضه شود . قرار بوده این پچ در امسال منتشر بشود اما به تاخیر افتاد زیرا کاپکام “به این نتیجه رسید که این DLC برای رسیدن به این انتظارات بالا به اندازه کافی خوب نیست”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا