ارتباط با ما

بازی جدید ایرانی ( شهرزاد )

سبکی آشنا برای گیمرهای قدیمی که علاقه به سبک HIDDEN OBJECT دارند حالا میتوانند این سبک قدیمی و دوست داشتنی را با سبک و سیاق ایرانی در گوشی همراه خود بازی کنند .
در این سبک بازی شما در یک محیط بسته باید با دقت و هوش جهت یافتن معماهای خواسته شده در بازی که بیشتر اشیاء مخفی در محیطی شلوغ مانند یک انبار می باشند بپردازید .

شهرزاد از جدیدترین بازی های است که اخیرا برای گوشی های هوشمند عرضه شده. از جذاب ترین ویژگی های این بازی شخصیت پردازی اصیل ایرانی، به همراه داستان و گیم پلی جذاب و موسیقی و گرافیک خوب، مهمترین آن برای ارائه یک بازی خوب بودند. بازی با شما کاری می کند که از حافظه نهایت استفاده را ببرید و تاحدودی هم چوب کاری کرده باشید! بنابراین اگر اهل فکر و حوصله هستید، این بازی را از دست ندهید.

شهرزاد را می توانیم یک بازی جذاب با چندین ویژگی مختلف به حساب بیاوریم. بازی سبک جدیدی برای عرضه ندارد ولی به خاطر طراحی خوب محیط، موسیقی استثنایی، وجود چند مینی گیم گوناگون با جایگذاری درست و نزدیک بودن به فرهنگ ایرانی از سرگرم کننده ترین های امسال روی اسمارت فون ها به شمار می رود.

در بخش پیدا کردن اشیاء همیشه کلمات شیئی که باید بیایبد را در پایین صفحه نشان داده نمی شود و ممکن است جای آن، شاهد ضرب المثلی باشید که شیئ را توضیح می دهید. شاید این المان و البته گمنامی اسم بعضی اجسام بازی را بیش از اندازه سخت کند ولی گاهی اوقات به شهرزاد رنگ و بوی جذابیت می دهد. .

 

 

بازینامه شهرزاد برعکس محتوی داستان و کتابش که کمتر کسی نمیداند هر چه که باشد، اینبار تفاوت در این است که نوبت شماست تا ماجرای خودتان را خلق کنید! با شهرزاد، سندباد بحری و قارون بازرگان به سفر بروید و هر چه که بود و نبود را زیر و رو کنید! داستان از جایی شروع می شود که در یک روز گرم، کارکتر اصلی، به طور غیر منتظره بسته ای را از مکانی ناشناس دریافت می کند؛ غافل از اینکه محتوی آن چیست و چه اتفاقی در انتظار اوست، بسته را باز کرده و ای دل غافل! او به عجیب ترین روش ممکن وارد کتابی مرموز و عجیب شده است و ادامه را بای کنید !

نکته جالب شهرزاد نسبت به بقیه عناوین مشابه این است که بازی داستان و هدف دارد. شما در نقش شخصیتی به سفر درون یک کتاب رفته و باید به ماجراجویی در داستان های هزار و یک شب بپردازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا