ارتباط با ما

بازگشت استاد قدیمی به Street Fighter V .

خبری که Capcom در مسابقات جنوب آسیا 2017 منتشر کرد . جدیدترین شخصیت قابل‌ بازی از فصل دوم Street Fighter V که اخیرا شرکت کپکام به نام Zeku برای عنوان Street Fighter V رونمایی کرد. کارکتری داینامیک است که همواره در حال تغییر می باشد . ۲۴ اکتبر معادل ۲ آبان این کارکتر قابل دسترس خواهد شد .

جزئیات و ویژگی های این کارکتر :

زکو کارکتر جدید خلق شده ای نیست و قبلتر در عنوان Street Fighter Alpha 2 قابل بازی بوده است ، او استاد سابق Guy و شخصی است که به او استفاده از سبک رزمی Bushinryu را آموخته است. نهایتا Guy موفق شد تا لقب سی و هشتمین استاد سبک Bushinryu را از آن خود کند. و حال با حضور مجدد به دنبال ایجاد سبک جدید از مبارزات رزمی را دنبال می کند و یک نیجا همواره در حال تبدیل شدن می باشد .

بازی Street Fighter V در حال حاضر برای دستگاه های PS4 و PC در دسترس است . علاقمندان می‌توانند شخصیت Zeku را با پول واقعی (به واسطه شبکه استیم یا فروشگاه پلی‌استیشن) یا با بدست آوردن Fight Money از بخش‌های مختلف این بازی، با مبلغ حدود 6 دلار خریداری کنند. گفتنیست در صورتی که پیش از این Character Pass فصل دوم این عنوان را خریداری کرده باشید، شخصیت Zeku بدون پرداخت هزینه اضافه‌ایی به بازی شما افزوده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا