ارتباط با ما

Assassin’s Creed Rogue HD در کره رتبه بندی شد

سری بازیهای Assassin’s Creed توانستند موردتوجه بازیکنان و گیمرهای مختلفی قرار گیرند. فرنچایزی که بیش از یک دهه منتشر شده و با فروش بزرگ خود نشان داده یوبیسافت می تواند یک ناشر بزرگ به شمار رود.

در حالی که چند سالی از عرضه این فرنچایز می گذرد پیشتر شاهد انتشار بازی Assassin’s Creed Rogue برای PS3، XBOX 360 و PC بودیم. عنوانی که داستانی پیش از Assassin’s Creed IV: Black Flag را روایت می کرد.

 

این نسخه در کنار Unity منتشر شد و سال 2015 کمپانی یوبیسافت این بازی را تنها برای کنسول های نسل هفتمی در نظر گرفت و سپس در کنار آن Unity را برای PS4 و XBOX ONE منتشر کرد. پیشتر گزارشی منتشر شده که نشان می داد نسخه ریمستر Assassin’s Creed Rogue بزودی برای PS4 و XBOX ONE منتشر می شود. اگر این گزارش صحت داشته باشد احتمالا نسخه ریمستر شامل پلتفرم PC نیز خواهد شد. به تازگی سازمان رتبه بندی محصولات سرگرمی کره این نسخه یعنی Assassin’s Creed Rogue HD را رتبه بندی کرده است. این رتبه بندی مربوط به نسخه PS4 و XBOX ONE شده و باید انتظار کیفیت گرافیکی بهتری باشیم.

متاسفانه مشخص نیست آیا یوبیسافت شایعه را تایید می کند یا خیر. احتمال داشته بزودی یوبیسافت این نسخه را بزودی معرفی کرده و در اوایل سال 2018 نیز شاهد انتشار آن باشیم. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا