اخبار بازی ها

انتشار بروزرسان جدید ماه جولای Gran Turismo Sport

همانطور که پیشتر شرکت سونی تریلر تیزری درباره بروزرسان جدید عنوان ریسینگ Gran Turismo Sport منتشر کرده در نهایت این بروزرسانی با انبوهی از محتویات منتشر شده و دردسترس بازیکنان Gran Turismo Sport قرار گرفت.

استودیو Polyphony Digital و شرکت Sony Interactive Entertainment تصمیم گرفتند بروزرسان نسخه 1.23 بازی Gran Turismo Sport را منتشر کنند. این عنوان جدیدترین بازی سری بازیهای Gran Turismo شناخته شده که توانسته موردتوجه قرار گیرد.

بروزرسان جدید دارای پیست Saint-Croix بوده و قابلیت سفارشی سازی راننده و اتومبیل را به بازی می افزاید. بنابراین با این بروزرسان می توان به سفارش بزرگ اتومبیل و راننده در Gran Turismo Sport پرداخت.

اتومبیل های جدید در بروزرسان تابستانی

سفارشی سازی یکی از قابلیت های محبوب در بازیها برای بازیکنان است زیرا به آنها اجازه می دهد به ایجاد شخصیتی مطابق نظر خود بپردازند. در Gran Turismo Sport اگرچه بسیار گسترده نیست اما می تواند قابل قبول باشد.

گذشته از آن هفت اتومبیل جدید نیز به لیست اتومبیل های Gran Turismo Sport افزوده شده که باید به 1991 Mazda 787B, the 1962 Ferrari 250 GTO CN.3729 GT, Ford GT LM Spec II Test Car, 2002 Daihatsu Copen Active Top, 2015 Honda S660, the 1991 Honda Beat, 2017 Mercedes-AMG F1 W08 EQ Power+ اشاره کرد. این مدل ها برخی جدید و برخی دیگر به عنوان مدل های کلاسیک شناخته می شوند.

چند هفته قبل مشخص شد تعداد بازیکنان Gran Turismo Sport به 5 میلیون رسیده که رقم شگفت انگیزیست. همچنین گفته شده سونی در همکاری با Polyphony Digital قصد داشته یک محتوا رقابت در ایتالیا را برای این بازی در نظر گیرد.

گفتنیست Gran Turismo Sport انحصاری کنسول PS4 بوده و برای سایر کنسول ها یا پلتفرم های موجود منتشر نشد. انتظار می رود بزودی شاهد انتشار نسخه جدید Gran Turismo بود که به عنوان Gran Turismo 7 شناخته می شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا