ارتباط با ما

10 برنامه ی برتر گالری برای آندروید

با وجود پیش فرض یکسان، همه برنامه های گالری مشابه نیستند. برخی از آنها با طرح ها و سرعت فوق العاده کار می کنند. بقیه از طراحی ضعیف و کندی رنج می برند. خبر خوب این است که در صورت لزوم گزینه های زیادی برای جایگزینی وجود دارد. برای اینکه عکس ها را مرتب کنید، پنهان کنید یا فقط چیزی سریع و درست داشته باشید، بهترین برنامه های گالری برای Android را به شما ارائه میدهیم.

A+ Gallery

A+ Gallery یک برنامه گالری ساده است. می توانید کارهای معمولی مانند مدیریت عکس، ایجاد آلبوم های عکس و اشتراک عکس های خود را انجام دهید. همراه با آن، از Dropbox، Amazon Cloud و فیس بوک پشتیبانی میکند. بدان معنی که شما می توانید این عکس ها را مشاهده کنید. علاوه بر این، با داشتن ویژگی های متقاطع می توانید تصاویر خصوصی نگه دارید. طراحی اش قابل اطمینان است و استفاده از آن دشوار نیست. Material Design و سبک های iOS را در به یک صورت ترکیب میکند. می توانید آن را به صورت رایگان با نسخه ی حرفه ای اختیاری موجود به صورت خرید درون نرم افزار ی دانلود کنید. بد نیست تا زمانی که برنامه های گالری پیش میروند، برنامه ی بدی نیست.

F-Stop Gallery

F-Stop Media Gallery یکی از برنامه های گالری قدیمی است. شامل ویژگی های flatter و طراحی تمیزتر با تکیه بر Material Design و ویژگی های واقعا جالب است. می توانید عکس های خود را بر اساس فراداده هایتان جستجو کنید که بسیار عالی است و می توانید برای سازماندهی آسان تر برچسب ها را به عکس های خود اضافه کنید. همچنین فراداده ها(از جمله اطلاعات EXIF، XMP، و IPTC) را خوانده و ویژگیSmart Albums را دارد که به شما کمک می کند مطالب خود را مرتب کنید. بهترین از همه، فایل های GIF را باز می کند! بعضی از ویژگی ها نیاز به نسخه حرفه ای دارند، اما نسخه رایگان هنوز بسیار کاربردی است.

Focus

Focus Picture Gallery یکی از جامع ترین برنامه های گالری در لیست است. چندین ویژگی خوب دارد، از جمله یک عملکرد قفل برنامه که به شما اجازه می دهد با گذاشتن رمز عبور از گالری خود در برابر چشمهای کنجکاو مراقبت کنید. همچنین دارای تم روشن و تاریک، یک سیستم تگ جامع، تنظیمات امنیتی اضافی است و حتی می توانید آیکون را نیز تغییر دهید. برنامه بیشتر ویژگی ها را به صورت رایگان ارائه میدهد و یا می توانید برای نسخه کامل هزینه پرداخت کنید. همچنین اشتراک اختیاری ماهیانه $ 1.13 / برای کسانی که مایل به پشتیبانی بیشتر از توسعه هستند نیز وجود دارد، اما کاملا اختیاری است. اگر این کار را انجام دهید یک نشانه ی کوچک سرگرم کننده دریافت میکنید.

FOTO Gallery

FOTO Gallery یک برنامه گالری دلخواه با طراحی ساده و برخی از قابلیت های قدرتمند است. و قابلیت سازماندهی هزاران عکس را به سرعت با استفاده از ویژگی مرتب سازی ارتقا میدهد. همچنین می توانید عکس ها را به صورت جداگانه برچسب بزنید، آلبوم ها را به دلخواه ساخته و پشتیبانی از Chromecast را داشته باشید. همچنین می توانید آلبوم های خصوصی را مخفی کنید. و دارای ویژگی بدون تبلیغات است، حتی در نسخه رایگان که انتظار داشتیم داشته باشد. دانلود این برنامه رایگان است و می توانید نسخه حرفه ای را به قیمت $ 4.99 از طریق خرید درون برنامه ای انتخاب کنید.

Gallery Vault

Gallery Vault تقریبا دقیقا همان چیزی است که نامش می گوید. یک طاقچه خصوصی برای عکس های تان ایجاد می کند تا آنها را از چشم های کنجکاو دور نگه دارد. با این کار، می توانید عکس ها، فیلم ها و هر نوع دیگری از فایل هایی را که این برنامه پشتیبانی میکند مخفی کنید. همچنین می توانید نماد را پنهان کنید تا هیچ کس بجز شما نداند چگونه به آن دسترسی پیدا کند، اگر هک شوید، هشدار را دریافت می کنید، و از برخی دستگاه ها با قابلیت اثر انگشت پشتیبانی می کند (در حال حاضر فقط دستگاه های سامسونگ). اگر حریم خصوصی را انتخاب کنید، گزینه ی خوبی به لحاظ برنامه های گالری است و قبل از خرید آن میتوانید نسخه رایگان را امتحان کنید.

Google Photos

جاهایی وجود دارد که انگشتان تسلط گوگل به آن نمیرسند و این یکی از آنها است. برنامه Google Photos یک برنامه ذخیره سازی ابری است که در آن می توانید هرچقدر عکس و فیلم را که میخواهید به دلخواه آپلود کنید. تنها نکته این است که تصاویر و ویدئو در تنظیمات با کیفیت بالای Google فشرده میشوند. با این حال، این برنامه قادر است پوشه های دستگاه شما را مشاهده کند تا مواردی را که آپلود نکرده اید بررسی کند. یک برنامه عالی است که اکثر مردم از آن استفاده می کنند، اما عملکرد ثانویه آن به این معنی است که داشتن برنامه گالری دیگر ضروری است. اگر از Google Photos استفاده می کنید، احتمالا از آن به عنوان برنامه گالری نیز استفاده می کنید.

Photo Gallery HD & Editor

Photo Gallery HD، در واقع، برنامه گالری با یک ویرایشگر عکس وابسته به آن است. علی رغم اسمش، این برنامه واقعا سبک و ساده است. می توانید چیزهای اساسی مانند جابجایی عکس ها، حذف موارد، تنظیم تصاویر پس زمینه، تنظیم موارد دلخواه و اشتراک گذاری موارد را انجام دهید. ویرایشگر به شما اجازه می دهد تا اصولی مانند برش، چرخش، برگرداندن و اعمال فیلتر ها یا حتی شکلک گذاری را در صورت تمایل انجام دهید. به نظر می رسد چیزی که باعث می شود این برنامه خاص باشد وجود ندارد، اما برای کسانی کهچیز  مسخره ای در گالریشان نمیخواهند، انتخاب عالی است. تصاویر را به سرعت بارگذاری می کند و برای بسیاری از مردم به اندازه کافی مناسب است. اگر تبلیغات برایتان مهم نیست، این برنامه رایگان است.

PhotoMap

PhotoMap یکی از برنامه های منحصر به فرد گالری است. به شما اجازه می دهد عکس بگیرید و آنها را در محل عکس گرفتن ذخیره کنید. سپس می توانید از یک نقشه برای مشاهده عکس های خود بر اساس جایی که آنها را گرفته اید استفاده کنید. به عنوان مثال، برای دیدن تصاویری که در نزدیکی ساحل گرفته شده است باید به پوشه ی ساحل بروید. یکی از برنامه های درست و حسابی مبتنی بر GPS است که می توانید پیدا کنید. همچنین بازی کردن با آن سرگرم کننده است. می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید و یا نسخه حرفه ای را به قیمت 2.99 دلار به عنوان خرید درون برنامه ای بخرید. حتی  ویژگی های AR نیز برای بازی دارد.

Piktures

Piktures یکی از برنامه های ساده گالری است. با این حال، بدان معنا نیست که هیچ ویژگی ندارد شما می توانید بر اساس چیزهای مختلف مانند موقعیت مکانی عکسها را مرتب کنید و اگر نمی خواهید مردم آن ها را مشاهده کنند، می توانید آلبوم ها را پنهان کنید.  در صفحه نمایش های بزرگتر ، بهتر کار میکند. و باعث می شود برای گوشی های بزرگ و یا تبلت مناسب باشد. پشتیبانی از GIF برای کسانی است که از آن لذت می برند. به نظر می رسد پشتیبانی از Chromecast نیز در راه است. همچنین دارای کنترل های مبتنی بر اشاره است که وقتی به استفاده از آنها عادت کردید، لذت بخش هستند. این یک گزینه جامع است.

QuickPic

QuickPic زمانی یکی از محبوبترین برنامه های نمایشگرهای Indie بود. با این حال، توسط Cheetah Mobile خریداری شد. حالا چیزی است که باید باشد. این سرویس به شما اجازه ی ذخیره سازی می دهد تا عکس هایتان را در ابر آپلود کنید. همچنین دارای یک ویرایشگر ساده عکس داخلی، پشتیبانی از اکثر فایل های چند رسانه ای و موارد اساسی مانند تغییر نام عکس ها، ایجاد آلبوم ها و پشتیبانی از انواع سرویس های ابر می باشد. Cheetah Mobile یکی از معتبر ترین شرکت های خارج از کشور نیست، اما حداقل QuickPic به خوبی کار می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا