ارتباط با ما

EA راه هایی برای اشتیاق بازیکنان به پرداخت درون برنامه ای دارد

EA راه هایی برای اشتیاق بازیکنان به پرداخت درون برنامه ای دارد

شرکت EA و استودیو DICE تصمیم گرفتند از پرداخت درون برنامه ای در Star Wars Battlefront II بهره گیرند که به عنوان microtransactions شناخته می شود. بسیاری از گیمرها در این رابطه ابراز ناراحتی کرده و آن را نامناسب دانستند.

به همین دلیل کمتر کمپانی ناشر و استودیو سازنده ای از پرداخت درون برنامه ای بهره می گیرد. حال EA به دفاع از پرداخت درون برنامه ای پرداخته و آن را درآمدی برای سازندگان دانسته است. به گزارش SuperData درآمد بازیهای رایگان از سال 2012 تاکنون دو برابر شده و از 11 به 22 میلیارد دلار رسیده بنابراین طرفداران بازیهای رایگان بیشتر شده است. انتظار می رود تا سال 2022 این رقم افزایش 3 میلیارد دلاری داشته که رشد چشمگیری را نشان می دهد.

SuperData همچنین نگاه دقیقی به عملکرد EA و DICE داشته که این موضوع را در Star Wars Battlefront II به کار گرفته است. بسیاری microtransactions را روش نادرستی برای کسب درآمد توسعه دهندگان می دانند زیرا اشتیاق بازیکنان را نسبت به آن بازی کم کرده و تمایل را از بین می برد.

پیشتر EA در این رابطه اظهار نظری داشته و بیان کرد که روش هایی برای اشتیاق بازیکنان به این قابلیت وجود دارد. البته جزئیات بیشتری در اختیار نگذاشته و این طور که پیداست می‌خواهد موجب جلب توجه بازیکنان شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا