ارتباط با ما

بررسی Call of Duty WW2/ نبرد برای میهن

بررسی Call of Duty WW2/ نبرد برای میهن

استودیو Sledgehammer با بازی CoD توانست نسخه های مختلفی چون Black Ops و Advanced Warfare را به نحو قابل توجهی توسعه دهد. این سری با تلاش استودیوهای مختلف توانست در هر نسخه فروش بزرگی به دنبال داشته باشد.

حال با نسخه جدید یعنی Call of Duty WW2 شرکت اکتیویژن تصمیم گرفت این عنوان را به اصل خود بازگرداند و باری دیگر نظر طرفداران جلب کند. Call of Duty WW2 را باید عنوانی خطی دانست که برای اجرای آن با چالش های بسیاری رو به رو نخواهید شد.

گیم پلی هیجان انگیز با سلاح هایی از برندهای بزرگ این بازی را خاص و قابل توجه ساخته است. استودیوهای مختلفی در ساخت فرنچایز همکاری داشته و حال نسخه جدید برعهده استودیو Sledgehammer قرار گرفت.

در این مطلب می خواهیم به بررسی عنوان شوتر اول شخص شرکت اکتیویژن بپردازیم:

Sledgehammer با عنوان جدید خود Call of Duty WW2 یا ندای وظیفه جنگ جهانی 2 نشان داد که تعهد کاملی به فرنچایز شوتر اول شخص شرکت اکتیویژن دارد. فرنچایزی که باید به آن تعهدی داشت تا به ساخت عنوانی جذاب و قابل توجه پرداخت. Sledgehammer همیشه در توسعه بازی سری Call of Duty عملکرد موفقی داشته و این نشان می دهد باید انتظارات بسیاری از عناوین آینده این استودیو داشت. با حضور بازیگران هالیوودی در نسخه جدید می توان شخصیت ها را به خوبی درک کرد و شاهد عنوانی خاطره انگیز بود. از بازیگر هالیوودی این عنوان باید به یکی از بازیگران سری فیلم های تبدیل شوندگان Michael Bay یعنی ویلیام پیرسن اشاره کرد. شخصیتی که حضور آن قطعا موجب افزایش گیرایی داستان شده و می تواند نظر هر فردی را این بازی با داستانش به خود جلب کند.

همانند دیگر عناوین این سری شما در نقش سرباز جنگ جهانی دومی قرار می گیرد که در میادین جنگ های پرهیاهو باید به نابودی دشمن بپردازید. دشمنانی که اطراف شما را فراگرفته و می خواهند میهن تان را تصاحب کنند. شما باید برای وطن خود ایالات متحده جنگ کنید و دشمنان را از میان ببرید.

جنگ هایی واقع گرایانه یکی از ویژگی های اصلی بازی  Call of Duty WW2 بوده که در کنار سلاح هایی مربوط به دوره جنگ جهانی دوم لذت گیم پلی آن را دوچندان می سازد. البته بازیکنان و طرفداران عناوین شوتر از جمله  Call of Duty علاقه بسیاری به داستان دوره جنگ جهانی داشته و یکی از دلایل آن موفقیت نسخه های اول و دیگر سلاح های جالب توجه این دوره جنگی است.

خوشبختانه با  Call of Duty WW2 می توانید به دوره جنگ های جهانی رفته و با انبوهی از سربازان آلمانی به جنگ بپردازید. ویژگی های بصری بازی توسط Sledgehammer به خوبی توسعه داده شده تا تجربه کاملی از بازی شوتر به گیمرها ارائه داده شود. کیفیت گرافیکی در پلتفرم های مختلف اگرچه متفاوت است اما تجربه گیم پلی بسیار متفاوت نیست. سری بازیهای Call of Duty همیشه موردتوجه بودند اما زمانی که اکتیویژن نسخه هایی که مربوط به آینده بود را منتشر کرد با استقبال منفی رو به رو شد اما این بار استقبال و واکنش ها نسبت به Call of Duty جدید مثبت بود. این نشان می دهد شرکت موردبحث توانست در سال های گذشته به خوبی این سری را کنترل کرده و مانع از به وجود آمدن مشکلاتی در روند آن شود.

هر سال نسخه جدیدی از Call of Duty را شاهد هستیم و در سال 2017 نوبت به Call of Duty WW2 رسیده تا با حال و هوای جنگ جهانی نظر گیمرها را به خود جلب کند. این فرنچایز چند نسخه ای از آن در دوره جنگ جهانی سپری شد و با استقبال بسیاری رو به رو گشت.

در این میان Sledgehammer نیز تصمیم گرفت سال جاری باری دیگر به آن دوره برگشته و با کرافیگی قابل توجه Call of Duty WW2 را توسعه دهد. NPC ها به خوبی طراحی شدند و حرکات شخصیت های اصلی بازی نیز به خوبی طراحی شده تا بیشتر به فیلمی شبیه باشد تا بازی ویدئویی. گرافیک تمامی بخش های بازی کیفیت چشمگیری داشته و مناسب با پلتفرم های نسل فعلی است. بنابراین بازیکنان در کنار گیم پلی مهیج و موسیقی متن زیبا به خوبی ساخته شده و نظر هر گیمری را می تواند به خود جلب سازد.

انتظار نمی رفت در سال 2017 با یک Call of Duty از دوره جنگ جهانی رو به رو باشیم اما شایعات خبر آن را داده بودند. در Call of Duty WW2 شما می توانید همان عنوانی که از این فرنچایز انتظار داشتید را تجربه کنید و استودیو Sledgehammer با تیم توانمند خود به خوبی توانست آن را عملی سازد.

به هر حال هر دو بخش تک نفره و چند نفره Call of Duty WW2 لذت کافی را به گیمرها می بخشد و باید آن را عنوانی قابل توجه و تحسین برانگیز دانست.

امتیاز: 4/5

مزایا: بخش کمپین قدرتمند/کیفیت بصری چشمگیر/مراحل هیجان انگیز/بخش چند نفره کامل

معایب: ایده های قدیمی

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا