اخبار بازی هاارتباط با ما

نقد و بررسی بازی WRC 7

نقد و بررسی بازی WRC 7

بازی جدید WRC 7 یکی از بازی های جدید منتشر شده برای کنسول بازی محبوب و پرطرفدار PS4 می باشد که طبیعتا کاربران کنسول ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی امکان تجربه کردن آن ها بر روی دستگاه های خود نخواهند داشت. اولین نسخه از این بازی در تاریخ 15 سپتامبر 2017 به کاربران عرضه شده است. رالی از آن دسته از ورزش های جذاب است که هر انسانی روی زمین خواستار تجربه کردن آن است. ولی از آن جایی که این ورزش جزو، ورزش های گران قیمت بوده و از طرفی نیازمند فراگیری آموزش های بسیاری برای حفظ سلامتی است. کمتر کسی موفق به لمس کردن لذت آن می شود. اما دنیای بازی های رایانه ای همیشه گزینه ای مناسب و شگفت انگیز برای تجربه کار های ناممکن در دنیای واقعی است. WRC از بازی های اختصاصی کنسول PS4 شرکت سونی می باشد که اکنون شاهد ارائه هفتمین نسخه از آن برای گیمر ها هستیم. با نقد و بررسی این بازی با ما همراه باشید.

رالی نه تنها ورزش دشواری محسوب می شود بلکه بسیار وحشتناک است! قرار گرفتن در جاده های باریک و بکر و وجود صخره و سنگ های بزرگ، درختانی عظیم الجسه در جاده در حالی که شما مسیر را با سرعتی در حدود 140 کیلومتر در ساعت طی می کنید. این گوشه ای از این ورزش جذاب است که برای شما تصویر سازی کردیم. برای موفق شدن در رالی شما باید علاوه بر داشتن پشتوانه قوی مالی، باید استعداد بالایی نیز داشته باشید. اگرچه رالی جزو ورزش های پر حادثه و خطرناک است ولی اگر شما یک راننده حرفه ای باشید و توانایی مدیریت رفتار و خودروی خودتان را در لحظات حساس داشته باشید. صد در صد می توانید یک نمایش چشم نواز با رانندگی خودتان به معرض نمایش بگذارید. WRC 7 می توانید دروازه ورود شما به این دنیای پر از هیجان باشد، شما با تجربه کردن این بازی می توانید آدرنالین خون جاری در رنگ هایتان را به بالاتری میزان برسانید. آیا برای تجربه دنیایی شگفت انگیز آماده هستید؟

خود ماشین ها می توانند یک انگیزه واقعی باشند. امکان استفاده از کمک راننده برای بهبود شرایط و هدفمند کردن وظایف وجود دارد. پدال های ترمز، گاز و فرمان دارای حساسیت های قابل بوده و در صورتی که شما با آن ها راحت نباشید می توانید میزان حساسیت را تغییر دهید. علاوه بر این پارامتر های دیگری برای مدیریت وجود دارد که استفاده از آن ها باعث می شود تا با بازی احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

در دوره ای که بیشتر بازی های ویدیویی تمرکز خود را بر روی ارائه جلوه های ویژه فانتزی و محتوای بیشتر به کاربر می کنند، WRC 7 رویکرد درست تری نسبت به دیگران دارد. ارائه گیم پلی لذت بخش و روان در کنار تامین نیاز های کاربر مهم ترین هدف استودیوی بازی سازی بوده است. در این بازی تمامی تیم ها و اتومبیل های موجود به همراه اسپانسر های واقعی هستند و همگی در سه سطح مختلف از بازی در مسابقات حاظر می شوند. شما در این بازی با سه لول Junior WRC, WRC2  و  WRC مواجه خواهید شد که هر یک از آن ها طیف گسترده ای از آپشن ها را به شما ارائه خواهند داد. حضور در یک رقابت قهرمانی سفارشی سازی شده، رویداد سه روزه کامل و غیره گوشه ای از اتفاقاتی که می توانید آن ها را امتحان کنید.

اگر شما از علاقه مندان به بازی کردن گروهی هستید می توانید دوستان خودتان را دعوت کرده و با هم به انجام مسابقه بپردازید. اما اگر شرایط این داستان برایتان فراهم نیست می توانید به حالت چالش بازی بسنده کرده و توانایی های خودتان را در آن بخش بسنجید. هر یک 13 لوکیشن از مسابقات قهرمانی رالی جهان که امسال برگزار شد در کنار ستاره های رانندگی در این بازی حضور دارند. عبور از جاده های جنگلی پوشیده از برف سوئد و مسیر ماسه ای و گرم آرژانتین را می توانید در مراحل مختلف بازی تجربه کنید. هر یک از 55 ماشینی که در این رقابت حضور داشتند به صورت کامل مدل سازی شده و در اختیار شما قرار گرفته اند. وقتی از مدل سازی در این بازی صحبت می کنیم یعنی قسمت های داخلی و بیرونی کابین، رنگ و طراحی اسپانسر های رویه و غیره دقیقا شبیه به نسخه اصلی است. اما نکته ای که حتما شما را هم شگفت زده خواهد کرد، هماهنگی بسیار عالی با تغییر شرایط آب و هوایی است. به نوعی که اگر شما در درون ماسه ها قرار بگیرید شرایط رانندگی با جاده های صاف کاملا متفاوت خواهد شد. اگر هنگام بارش باران و برف رانندگی خودتان را از داخل کابین تماشا کنید، جزئیات باورنکردنی را به چشمان خود مشاهده خواهید کرد. این زمانی است که شما باید هنر رانندگی خودتان را بنا به شرایط حاکم بر بازی مدیریت کنید تا بتوانید نمایشی خیره کننده را از خود ارائه دهید.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه وار به نکات مثبت و منفی این بازی اشاراتی داشته باشیم، می توان گفت که این بازی گزینه بسیار عالی برای تجربه کردن WCR بوده و مکان های فوق العاده متنوع با جزئیات بالا را به شما ارائه می دهد. تیم ها، خودرو ها و حامیان مالی که در این بازی تعریف شده همگی واقعی بوده و آیتم های کنترلی ماشین بسیار خوب عمل می کنند. اما همچنان عدم وجود گزینه هایی برای کمک کردن به راننده در طول مسیر به شدت به چشم می آید و ناسازگار بودن گرافیک با تمامی قسمت های بازی باعث شده است که شاهد رسیدن به عالی ترین نقطه گرافیکی در این بازی نباشیم. با تمام این حرفا WRC 7 یک بازی خوب در زمینه بازی های ماشین سواری و تخصصا رالی برای کنسول برای پی اس 4 شرکت سونی بوده و با در نظر گرفتن همه شرایط موفق به دریافت امتیاز 7 از 10 از سمت تیم نقد و بررسی ما شد. احتمال زیاد اگر کمی با آن بازی کنید از قرار دادن وقت خودتان بر روی آن پشیمان نخواهید و شد و حتما در طول زمان بازی از آن لذت خواهید برد.

بنابراین با می توان تجربه بازی WRC 7 را شدیدا برای کسب هیجان پیشنهاد کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا