ارتباط با ما

بازی Civilization Revolution 2 Plus نسخه‌ی PS Vita تاخیر خورد

قطعا طرفداران سبک استراتژیک با سری بازی Civilization آشنا هستند. سری بازی‌های Civilization تا کنون بسته‌های الحاقی بسیاری و نسخه‌های فرعی بسیاری را به خود دیده است یکی از این نسخه‌های فرعیاین سری  بازی‌ها  Civilization Revolution 2 Plus می باشد که دقایقی پیش رسماً اعلام شد که تاریخ انتشار آن قرار است به آینده موکول شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی همراه شوید.

همان طور که قبلاً می‌دانستید این بازی قرار بود تا در ماه دسامبر 2016 میلادی منتشر شود ولی ساعاتی پیش با انتشار پیامی به شرح ذیل این موضوع تاخیر را به طرفداران این بازی اعلام کردند:

تیم سازنده قطعا از بازخورد های شما در روند ساخت این بازی استفاده خواهد کرد و برای بهتر شدن هر چه بیشتر بازی،  ما تصمیم گرفتیم تا این بازی را در 26 ژانویه 2016 میلادی برای کنسول پلی استیشن ویتا منتشر کنیم از صبر و شکیبایی طرفداران تشکر می‌کنم.

همان طور که در پیام بالا ذکر شد بازیبازان دوستدار سبک استراتژیک می‌توانند این بازی را  در تاریخ 26 ژانویه 2016 میلادی در پلتفرم پلی استیشن ویتا تجربه کنند. نظر شما چیست؟ آیا با سری بازی های Civilization آشنا هستید یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا