ارتباط با ما

بازی های موبایلی بیش از 40 میلیارد دلار در سال گذشته درامد داشتند

بازی های موبایلی تجارت بزرگی هستند. بر اساس گزارش SuperData Research و Unity، بازار بازی های موبایل در سال گذشته 40.6 میلیارد دلار درآمد داشته است که در مقایسه با سال 2015 به میزان 18 درصد افزایش یافته است. بازی های موبایل اکنون بسیار محبوب هستند به طوری که نیمی از کل بازار بازی های دیجیتال جهانی را تشکیل می دهند.

بزرگترین بازار بازی های موبایل در جهان، آسیا است؛ زیرا در سال 2016، درآمد 24.8 میلیارد دلاری را به خود اختصاص داده است. ایالات متحده دومین کشور با 6.9 میلیارد دلار و سپس اروپا با 5.7 میلیارد دلار درآمد دارند. کاربران آندروید به طور متوسط ​​30 دقیقه در روز را ​​به بازی اختصاص میدهند، که 9 درصد بیشتر از سال 2015 است.

در ایالات متحده، بازی های تلفن همراه محبوب تر از خدمات جاری شناخته شده هستند. آمریکایی ها وقت بیشتری را صرف بازی میکنند تا تماشای Netflix، YouTube و Hulu. گزارش می گوید که کاربران شش روز در هفته بازی می کنند، در حالی که تنها پنج درصد از محتوای آنلاین را تماشا می کنند.

بازی های معمایی محبوب ترین بازی ها در میان کاربران هستند، به طوری که 58 درصد از کاربران آنها را بازی می کنند. بازی های اکشن با 40 درصد نیز در رده بعدی هستند، در حالی که تنها 26 درصد از مردم بازی های شبیه سازی را انتخاب می کنند. با این حال، بازی های اکشن نشان دهنده بیشترین سهم نصب بازی های ژانر هستند- 30 درصد – پس از آن بازی های پازل با 14 درصد قرار گرفته اند.

همچنین لازم به ذکر است که بازی خور های اندروید 78 درصد از بازار جهانی را تشکیل می دهند. با این حال، ایالات متحده تنها کشور در جهان است که بازیکنان iOS آن بیشتر از کسانی هستند که بازی را در دستگاه های آندروید خود بازی می کنند.

از اینکه صنعت بازی های تلفن همراه این قدر عظیم است تعجب می کنید؟ افکار خود را در نظرات با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا