ارتباط با ما

امسال منتظر فصل سوم بازی The Walking Dead باشید

استودیو ناشر بازی The Walking Dead، تل تیل گیمز اعلام کرد که فصل سوم بازی محبوب و داستان محور The Walking Dead را در سال 2016 به بازار عرضه خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی همراه باشید.

بازی The Walking Dead با داستانی خوب و محتوای غنی تابحال جوایز متعددی را اذان خود کرده است، فصل اوّل این بازی در سال 2010 منتشر شد و فصل دوم آن نیز در فصل 2013 منتشر شد که فصل اوّل آن پرفروغ تر از فصل دوم بود. استودیو سازنده ی این بازی Skybound میخواهد باز دل بازیبازان را با معجون مخصوص خود بدست آورد که در این راه چالش های سختی را درپیش دارد. آقای Kevin Burner مدیرعامل ناشر بازی فوق در مصاحبه ایی با وبسایت Mashable گفت:

استودیو Skybound و استودیو ناشر(تل تیل گیمز) قطعا تمام تلاش خود را برای خلق یک بازی بهتر خواهیم کرد و از روش های مخصوصی برای متصل کردن این فصل ها استفاده خواهیم کرد که شما را شگفت زده خواهد کرد.

همچنین یک خبر احتمالی دیگر نیز به بازیبازان داد و آن این بود که بازیبازان می توانند بین پلتفرم ها فایل های سیو خود را انتقال دهند که این قابلیت به نوبه ی خود یک نعمت خواهد بود. نظر شما چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا