اخبار بازی ها

Call Of Duty Modern Warfare III توسط هفت استدیو ساخته می شود

Call Of Duty Modern Warfare III یک اثر پرهزینه است.

Call Of Duty Modern Warfare III قرار است ریبوت این فرانچایز از مجموعه MW را با یک پایان بندی درست حداقل تا مدت نامشخصی به پایان برساند. اکتیویژن برای اولین بار بعد از دومین نسخه جنگاوری مدرن خود مستقیماً به سراغ سومین بازی رفته است تا بتواند دنیای خودش را به بهترین وجه تکمیل کند. برنامه این شرکت این است که بتواند یک اکوسیستم پایدار برای بازی خود طراحی کند و برای این کار ساخت سومین نسخه لازمه چنین هدفی به نظر می رسد. حالا طبق اخبار منتشر شده این بازی فراتر از آن چیزی که انتظار می رفت برای آن خرج و هزینه شده است. این خرج و هزینه از جایی نشات می گیرد که هفت استدیو در توسعه Call Of Duty Modern Warfare III نقش دارند. آن هم به صورت تمام وقت. البته استدیوهای دیگر مشغول نسخه بعدتر این فرانچایز هستند.

طبق اخرین اخبار منتشر شده و بر براساس اعلام صفحه استیم بازی، این هفت استودیو عبارتند از Infinity Ward/Sledgehammer Games/Beenox/Raven Software/High Moon Studios/DemonWare و Treyarch

▪️عنوان Call Of Duty Modern Warfare III در تاریخ 10 نوامبر (آبان ماه) برای نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. اکتویژن به زودی در یک ایونت رسمی و آنلاین بازی خود را به صورت مفصل رونمایی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا