اخبار بازی ها

Need For Speed Mobile لو رفت

Need For Speed Mobile در دست ساخت قرار دارد

Need for Speed Mobile یکی از عناوین ریسینگ است که طرفداران بازی های موبایل انتظار آن را می کشند. یک بازی ماشین سواری با گرافیک و گیم پلی فراتر از انتظارات و استانداردهای معمولی که این روزها بر روی گوشی های هوشمند می بینیم.

این بازی نسخه جدیدی از گیم پلی این سری را به تصویر می کشد. نقشه بازی مشابه Need for Speed Heat است اما خوشبختانه با یک کپی یا الگوبرداری سطحی روبرو نیستیم و قرار است تفاوت های منحصر به فردی را ببینیم.

بازی داستان خاصی ندارد. یک عنوان مولتی پلیر Open World است و این امکان وجود دارد در بازی با افراد دیگه ای در دنیا بازی کنید. خبر خوب برای طرفداران این بازی این است که این عنوان رایگان توسط شرکت چینی Tencent و با استفاده از Unreal Engine 4 در حال توسعه می باشد.

حالا اما تصاویری از بازی منتشر شده اند که امیدوار کننده به نظر می رسند. همانطور که می دانید شرکت چینی Tencent حالا امپراتوری بازی های موبایلی را به نام خود زده است و در این بین عناوین بسیار خوش ساخت و محبوبی را هم به بازار عره کرده! حالا جدیدترین ساخته آن ها در حالی قرار است برای گوشی های هوشمند عرضه شود که تصاویر منتشر شده کیفیت خوب بازی را به تصویر می کشند.

Need For Speed Mobile

Need For Speed Mobile

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا