ارتباط با ما

بهترین نمایشگرهای 4K/UHD/QHD گیمینگ سال 2017

بهترین نمایشگرهای 4K/UHD/QHD گیمینگ سال 2017

کامپیوترهای گیمینگ بدون مانیتور یا نمایشگر معنایی نخواهند داشت زیرا یکی از مهمترین اجزا سیستم کامپیوتر گیمینگ نمایشگر بوده و باید در هنگام خرید آن دقت بالایی صرف کرد. مانیتورها در برندهای مختلفی به تولید می رسند و مدل های متعددی از آن را می توان در بازار شاهد بود. بنابراین افراد می توانند مانیتورهای متعددی را در بازار شاهد باشند. در این مطلب قصد داریم شما را با برترین نمایشگرهای  4K/UHD/QHD گیمینگ سال 2017 آشنا سازیم تا اگر قصد داشتید خریدی در این زمینه داشته باشید، با اطلاعات قبلی وارد عمل شده و محصولی مناسب را تهیه کنید. بنابراین مطالعه مطلب خالی از لطف نخواهد بود و اطلاعات کافی در اختیار شما قرار می دهد:

1- ایسوس MG28UQ 4K/UHD 

شرکت ایسوس اخیرا نمایشگر گیمینگ جدیدی را به نام MG28UQ 4K/UHD عرضه داشت. مانیتوری 28 اینچی با کیفیت 4K UHD که می تواند محتوا باکیفیتی را به نمایش درآورد و محصولی قدرتمند باشد. این مانیتور از فناوری فریسینک AMD برای عملکرد بهتر در کنار کارت های گرافیکی AMD بهره می برد. همچنین از تمامی فناوری های مراقبت از چشم برخوردار بوده تا تجربه گیمینگ لذت بخشی ارائه دهد.

2- ایسر پردیتیور XB271HK UHD

شرکت ایسر یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لپتاپ و دیگر دستگاه های کامپیوتری بوده که پیشتر نمایشگر XB271HK UHD را معرفی کرده است. این نمایشگر هم اکنون برای خرید دردسترس بوده و یک مانیتور گیمینگ محسوب می شود. با پنل 27 اینچی UHD IPS با رزولوشن 2160*3840 پیکسلی و نرخ تجدید 60 هرتزی و مدت زمان پاسخ گویی 4 میلی ثانیه ای در دسته نمایشگرهای قابل توجه گیمینگ قرار می گیرد.

3- ایسوس ROG PG348Q

یکی از نمایشگرهای قابل توجه شرکت ایسوس مانیتور منحنی گیمینگ ROG PG348Q بوده که شامل پنل 34 اینچی QHD با نرخ تجدید 100 هرتزی، پشتیبانی از فناوری جی سینک انویدیا و قابلیت های مراقبت از چشم اشاره کرد. با طراحی گیمینگ و مجذوب کننده این نمایشگر باید آن را یکی از برترین ها در میان مانیتورهای دیگر محسوب کرد.

4- ایسر پریدیتور X34 Bmiphz

شرکت ایسر یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لپتاپ و دیگر دستگاه های کامپیوتری بوده که پیشتر نمایشگر X34 Bmiphz را معرفی کرده است. این نمایشگر هم اکنون برای خرید دردسترس بوده و یک مانیتور گیمینگ محسوب می شود. با پنل 34 اینچی QHD منحنی و رزولوشن 1440*2560 پیکسلی و نرخ تجدید 60 هرتزی با قابلیت ارتقا تا 100 هرتزی در دسته نمایشگرهای قابل توجه گیمینگ قرار می گیرد. مدل مورد اشاره با قیمت ایده آلی به فروش می رسد و یک مانیتور بسیار گران قیمت به شمار نمی رود.

5- بنکیو BL2711U

شرکت بنکیو یکی از برندهای مطرح تولیدکننده مانیتور بوده که اخیرا نمایشگر گیمینگ 4K جدیدی را با طراحی قابل توجه عرضه کرد. BL2711U مانیتور 27 اینچی بوده که با کیفیت UHD و پشتیبانی از فناوری جی سینک انویدیا یکی از برترین ها محسوب می شود. با ویژگی های مختلف محافظت از چشم این نمایشگر بنکیو از جمله برترین مانیتورهای موجود در بازار بوده که با قیمت مناسبی قابل تهیه است.

نتیجه گیری

در لیست فوق به 5 مدل نمایشگر برتر و باکیفیت بازار اشاره شد که هر یک دارای ویژگی های خاص خود هستند و می توانند عملکرد بالایی از خود نشان دهند. با این حساب باید محصول شرکت بنکیو، ایسوس، ایسر و چندی دیگر را برای گیمینگ بسیار مناسب دانست زیرا برای حرفه ای ها طراحی شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا