ارتباط با ما

بازی موبایلی Call of Duty بعدی توسط سازنده ی بازی Candy Crush Saga تولید میشود

فرانچایز عظیم بازی Call of Duty در حال ساختن یک شاهکار دیگر برای فضای موبایل است. King،توسعه دهنده ای که به خاطر ساخت سری بازی های محبوب پازلی Candy Crush شناخته شده است، تیم جدیدی را در استکهلم سوئد تشکیل می دهد تا ساخت بازی جدید تلفن همراه را بر اساس سری تیرانداز نظامی (military shooter series) اغاز کند. King به واسطه ی Call-of-Duty Publisher Activision در اواخر 2015 ، 5.9 میلیارد دلار بدست آورد.

با توجه به وب سایت تیم، انها قصد دارند “بهترین تجربه ی بازی کنسولی را که طرفداران میشناسند و دوست دارند، به انها منتقل کنند” در حالی که تلاش میکنند  چیز جدیدی را به فضای بازی تلفن همراه اضافه کنند. به نظر می رسد که تیم هنوز در مراحل اولیه ی ساخت این عنوان است، بنابراین ممکن است تا انتشار آن مدتی زمان ببرد.

در حالی که سری Call of Duty در چند سال گذشته فروش های عظیمی در پلت فرم کنسول داشته اند، هنوز هم فرانچایز بسیار محبوبی هستند. اگر King بتواند نام بزرگ Call of Duty را با تجربه تک تیرانداز مستحکمی(first-person shooter) در گوشی های هوشمند و تبلت ها ترکیب کند، موفقیتی بزرگ برای King و Activision رقم خواهد خورد.

این اولین بار نیست که Activision بازی های موبایل را برای این سری منتشر کرده است. عنوان استراتژی Call of Duty: Heroes، که در نوامبر 2014 منتشرشد، هنوز در فروشگاه Google Play به روز می شود. این شرکت همچنین چند بازی تیرانداز تلفن همراه مبتنی بر Zombies را تحت برند سری Call of Duty منتشر کرده است.

آیا فکر می کنید تیرانداز موبایلی Call of Duty می تواند موفقیت آمیز باشد؟ نقطه نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا