ارتباط با ما

بازیهای Mass Effect 2 و Mass Effect 3 به صورت دیجیتالی برای XBOX ONE منتشر شد

بازیهای Mass Effect 2 و Mass Effect 3 به صورت دیجیتالی برای XBOX ONE منتشر شد

شرکت مایکروسافت با برنامه Backward Compatibility خود می خواهد عناوین XBOX اصلی و XBOX 360 را برای کنسول های نسل هشتمی XBOX ONE منتشر شود. عناوینی که نوستالوژی بوده و توانست موردتوجه قرار گیرد.

بسیاری از عناوین تاکنون منتشر شده برای برنامه Backward Compatibility مایکروسافت بسیار محبوب هستند و با انتشار آنها برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت شاهد استقبال قابل توجهی بودیم.

حال پس از انتشار عناوین دیگر، به تازگی دو بازی Mass Effect 2 و Mass Effect 3 نیز در این برنامه قرار گرفتند و بازیکنان XBOX ONE می توانند به شکل دیجیتالی آن را دریافت کرده و به اجرای بازی بپردازند.

صاحبان کنسول های XBOX ONE X و XBOX ONE S باید خوشحال باشند که می توانند این عناوین قدیمی را روی کنسول خود اجرا کنند. البته از آنجایی که کیفیت گرافیکی آنها بهینه شده نیست نباید انتظار گرافیک بالاتر در مقایسه با قبل را داشت.

از این رو تنها می توان به شکل معرفی آن را روی کنسول های میان نسل جدید شرکت مایکروسافت تجربه کرد. پیشتر عناوین مختلفی برای برنامه Backward Compatibility منتشر شد و حال نوبت به Mass Effect رسیده تا در این برنامه برای خرید با قیمت 19 دلار دردسترس قرار گیرد.

منبع: neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا