ارتباط با ما

بازی های رایگان Xbox One و Xbox 360 در ماه دسامبر اکنون در دسترس هستند

رسما در سراسر جهان ماه دسامبر است به این معنی که مشترکین Xbox Live Gold اکنون می توانند اولین بازی های رایگان خود را با عناوین Gold دریافت کنند. در حال حاضر اگر عضو Xbox Live Gold هستید میتوانید دو بازی دیگر را که در دسترس هستند دانلود کنید و دو مجموعه ی دیگر بعدا در این ماه می آیند.

Xbox One، Warhammer: End Times – Vermintide تا آخر ماه رایگان است، در حالی که Child of Eden در Xbox 360 رایگان است، توجه داشته باشید که این عنوان در Xbox One از طریق سازگاری پسین عمل میکند، بنابراین صاحبان Xbox One می توانند آن را نیز داشته باشند.

همچنین توجه داشته باشید که یکی از بازی های ماه نوامبر با عنوان Gold Tales Of Borderlands ،  تا 15 دسامبر به صورت رایگان در Xbox One ارائه خواهد شد. شما می توانید کل بازی های برنامه Gold ماه دسامبر را در زیر ببینید.

در اخباردیگری، مایکروسافت اخیرا معاملات Xbox One و Xbox 360 هفتگی را با نامهای Never Alone، Mordheim: City of Damned و EarthLock روانه کرده است، جشنواره سحر و جادو (Festival of Magic ) این هفته تخفیف میخورد. شما می توانید جمع بندی معاملات را در اینجا ببینید.

بازی های رایگان Xbox ماه دسامبر 2017 با Gold

Xbox One

  • Warhammer: End Times – Verminitide (December 1 – December 31)
  • Tales From the Borderlands (through December 15)
  • Back to the Future: The Game – 30th Anniversary Edition (December 16 – January 15)

Xbox 360

  • Child of Eden (December 1 – December 15)
  • Marlow Briggs and the Mask of Death (December 16 – December 31)

ثبت شده در:Xbox One Xbox 360 Warhammer: End Times – Vermintide Tales from the Borderlands: A Telltale Game Series Child of Eden

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا