ارتباط با ما

گیم استاپ فروش XBOX ONE X را فوق العاده دانست

فروشگاه گیم استاپ که یکی از بزرگترین خرده فروشی های گیمینگ در بازار ایالات متحده محسوب می شود، به تازگی گزارش مالی سه ماهه گذشته خود را در کنفرانس مالی اعلام کرد.

در جریان این کنفرانس که عملکرد مالی و فروش گیم استاپ شرح داده شد، یکی از مدیران ارشد فروشگاه یعنی رابرت لوید به اظهار نظری درباره میزان فروش کنسول میان نسلی قدرتمند XBOX ONE X پرداخت.

وی میزان تقاضا XBOX ONE X را چشمگیر دانست و امیدوار است که در این سه ماهه فروش فوق العاده ای را برای مایکروسافت رقم بزند. در سوی دیگر تونی بارتل از مدیران ارشد این فروشگاه به تحسین XBOX ONE X در فروش پرداخت و اظهار داشت که فروشگاه آن در 48 ساعت نخست عرضه این کنسول با اتمام موجودی مواجه شد که نشان از محبوبیت و عملکرد خوب مایکروسافت در طراحی و عرضه محصول جدید است.

در حال حاضر XBOX ONE X قدرتمندترین کنسول جهان محسوب شده و انتظار می رود تا دو سال دیگر نسل جدید کنسول ها با توجه به گفته اخیر مدیر یوبیسافت از راه برسند. یوسف مهدی مدیر بازاریابی مایکروسافت نیز فروش XBOX ONE X را مطابق انتظارات دانسته و بیان داشت که مایکروسافت مطابق همان چه که پیش بینی کرد توانست به فروش برسد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا