اخبار بازی ها

معرفی بازی های هیجان انگیز پلی استیشن 4 در سال 2018

معرفی بازی های هیجان انگیز پلی استیشن 4 در سال 2018

در سال 2017 پلی استیشن با طراحی و ساخت بازی های منحصر به فرد برای خودش کاری کرد که هفتمین نسل از بازی های پلی استیشن برای کاربران آن خاطره انگیز باقی بماند ، از این رو پلی استیشن این فرایند را در سال میلادی جاری توسعه داد به گونه ای که با استفاده از استودیو های داخلی خود توانست باز های منحصر به فرد واقعا متنوعی را طراحی کند در نتیجه هشتمین نسل از بازی های انحصاری پلی استیشن 4 در سال میلادی جاری با نام کولاک انحصاری ها نیز شناخته می شوند . در ابتدای نسل هشتم از بازی های انحصاری پلی استیشن 4 یعنی در ابتدای سال میلادی جاری علاوه بر اینکه شاهد بازی های بسیار متنوع و هیجان انگیز آن بوده ایم فرست پارتی های بسیار محبوبی را نیز از آن دیده ایم . جالب است بدانید تاکنون استودیو های زیادی بوده اند که با کمپانی سونی همکاری داشته اند و توانسته اند بازی های فوق العاده جذابی مانند Nier Automata و Nioh را طراحی کنند .

با وجود اینکه سال میلادی 2017 سال درخشانی برای سونی محسوب می شد اما با اطمینان کامل می توان گفت سال 2018 خیلی درخشان تر و موفقیت آمیز تر از سال 2017 برای کمپانی سونی بود چرا که نام چندین بازی فوق العاده هیجان انگیز و موفق در لیست بازی های انحصاری پلی استیشن 4 در سال 2018 به چشم می خورد که بی نظیر ترین آنها God of War و Spider-Man می باشد ، در ادامه ی این مقاله به بررسی لیست بازی های انحصاری پلی استیشن 4 در سال میلادی جاری خواهیم پرداخت .

بازی God of War

پلی استیشن 4

بازی God of War توسط سانتامونیکا طراحی و ساخته شده است که سانتامونیکا سعی کرده است در این بازی خود از سبک اکشن ماجراجویی استفاده کند . جالب است بدانید که این نسخه از بازی God of War که نام آن را در این لیست می بینید به طور کامل با نسخه ی قبلی آن در هفتمین نسل از بازی های انحصاری پلی استیشن 4 تغییر کرده است و تنها یک چیز از نسخه های پیشین این بازی به این نسخه ی جدید آن را پیدا کرده است آن هم خود کریتوس می باشد . بازی دیگر God of War دیگر در یونان و المپوس ادامه ندارد چرا که آنها به طور کامل از بین رفته اند به گونه ای که داستان این بازی به ماجراجویی در اسطوره شناسی نورس تغییر مسیر پیدا کرده است . می توان گفت این بازی علاوه بر تغییراتی که داشته است از نظر گیم پلی هم دچار تغییر شده است . چرا که این بازی مانند نسخه ی های پیشینش یک دست و منظم نیست چرا که اسلحه ی کریتوس به یک تبر و سپر تغییر داده شده است و اکشن بازی با مکاهممی به شیوه ای کاملا غافلگیرکننده بازیکنان را به خود درگیر می کند .

علاوه بر تمام اینها کریتوس مانند نسخه های پیشین خشن نمی باشد چرا که صاحب یک پسر شده است که او در طول تمام ماجراجویی هایش با او همراه است . شاید فکر کنید در این نسخه از بازی God of War با وجود اینکه کریتوس دیگر خشن نیست و دیگر آن خون و خون ریزی های شدیدی که در نسخه های پیشین وجود داشت در این نسخه وجود ندارد از هیجان این بازی کم می کند اما بهتر است نیمه ی پر لیوان را ببینید ، نیمه ی پر لیوان می گوید این نسخه ی جدید از بازی God of War دستخوش تغییراتی شده است که می تواند تجربیات جدیدی را برای شما بر هم بزند . این بازی در تاریخ 31 فروردین 1397 منتشر شده است .

بازی Yakuza 6: The Song of Life

پلی استیشن 4

بازی اکشن ماجراجویی Yakuza 6: The Song of Life توسط سگا و به طور انحصاری تنها برای پلی استیشن 4 منتشر شده است . این بازی در ابتدا برای چینی ها منتشر شد و حالا پس از دو سال انتظار نسخه ی غربی آن نیز برای غرب با نام Yakuza 6: The Song of Life منتشر شده است . جذابیت این بازی این است که از نگاه شخص سوم دنبال می شود و همچنین پر از گشت و گذارهایی به سبک آرکید و همچنین مبارزاتی بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد . کاراکتر اصلی بازی Yakuza 6: The Song of Life کازوما کیریو می باشد به گونه ای که شما به همراه کازوما کیریو در شهر های کاموروچو و همچنین هیروشیما به ماجراجویی می پردازید . داستان و ماجرای این بازی بدین شکل می باشد که قرار است کازوما به دلیل جریمه هایی که شده است توسط پلیس به زندان منتقل شود اما متوجه می شود که هاروکا ناپدید شده است از این رو شما باید در نقش کازوما به دنبال هاروکا بگردید که در این بین اتفاقات جالب و هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد .

بازی Days Gone

پلی استیشن 4

 

شاید فکر کنید استفاده از تم زامبی ها خیلی تکراری و خسته کننده شده است اما از آنجایی که این بازی در استودیو بند سونی طراحی و ساخته شده است می توان گفت که باز هم منحصر به فرد و هیجان انگیز است . سبک این بازی ماجراجویی و ترسناک می باشد . نحوه ی این بازی بدین شکل می باشد که فریکرزها که همان زامبی ها هستند باهم به صورت گروهی حمله می کنند و شما هم در نقش یک شکارچی هستید که به خوبی با حیات وحش آشنایی دارید و می دانید در هنگام خطر باید چه کاری انجام دهید . می توان گفت که این بازی آنقدر ها هم بی رحم نیست که زامبی ها به شما حمله کنند و شما را بخورند چرا که این بازی انتخاب هایی برای مبارزه را پیش روی شما می گذارد و شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید که این آپشن ها شامل : مخفی کاری ، تاکتیکی و آتش بازی می باشند .

بازی Detroit: Become Human

پلی استیشن 4

اگر تا به حال بازی های هیجان انگیز و پر از حس ماجراجویی Heavy Rain و Fahrenheit را بازی کرده باشید مطمعنا یکی از طرفداران بی شمار این بازی های به حساب می آیید ، این دو بازی توسط استودیو کوانتیک دریم طراحی و ساخته شده اند و جالب تر از همه اینکه بازی Detroit: Become Human نیز توسط همین استودیو طراحی و ساخته شده است از این رو می توانید از این بازی نیس شور و هیجان خاصی را انتظار داشته باشید چرا که سبک این بازی نیز اکشن ماجراجویی می باشد . می توان گفت که این بازی کمی با بازی های دیگر تفاوت دارد و منحصر به فرد تر است چرا که قرار است شما در این بازی در نقش ربات های اندرویدی قرار بگیرید که به خوبی کارتان را بلدید ، تاکنون چنین بازی منتشر نشده است که شخص بازی کننده در نقش ربات اندروید قرار بگیرد علاوه بر این جالب است بدانید که این بازی ، Game is over ندارد .

سه ربات اندروید در نام های کارا ، کانر و مارکوس در این بازی وجود دارند که شما در نقش یکی از این ربات ها قرار می گیرید و اگر رباتی که شما انتخاب کردید کشته شود از دو ربات باقیمانده می توانید یکی دیگر را انتخاب کنید . یکی از ویژگی های جالب این بازی این است که با جمع آوری اطلاعات می توانید بازی را به عقب برگردانید تا انتخاب های بیشتری پیش روی شما قرار بگیرد .

بازی Moss

پلی استیشن 4

شخصیت این بازی ماجراجویی ، پازل که توسط پلی آرک طراحی و ساخته شده است یک موش به نام Quill می باشد که از زندگی محدود خود در جنگل بیرون آمده است و در حال ماجراجویی است که در مسیر خود با یک جادوی کهن و مرموز رو به رو می شود به گونه ای که این جادو بیدار می شود و همین باعث می شود که نیروی شیطانی به جنگل پا بگذارد ، حالا شما باید در نقش این موش جوان به ماجراجویی برای از بین این نیروی شیطانی بپردازید و به مکان های ناشناخته و فراموش نشدنی سفر کنید . یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی این است که علاوه بر بازی کردن آن به صورت عادی می توانید از واقعیت مجازی برای این بازی نیز استفاده کنید که واقعیت مجازی این بازی را هیجان انگیز تر و جذاب تر می کند .

بازی Spider-Man

پلی استیشن 4

علاوه بر بازی God of War که یکی از منحصر به فرد ترین و هیجان انگیز ترین بازی هایی است که در لیست بازی های انحصاری پلی استیشن 4 در سال 2018 قرار گرفته است ، بازی Spider-Man نیز یکی دیگر از بازی های قدرتمندی است که انتظار می رفت در این لیست باز های انحصاری پلی استیشن 4 قرار بگیرد . این بازی یکی از جدیدترین بازی هایی است که استودیو ایسنامنیاک گیمز آن را طراحی و ساخته است . سبک بازی Spider-Man مانند اکثر بازی های این لیست ، اکشن ماجراجویی می باشد . موضوع بازی سن 23 سالگی پیتر پارکر می باشد که هشت است به مرد عنکبوتی تبدیل شده است .

همانطور که می دانید در نسخه ی پیشین این بازی ، مرد عنکبوتی با ویلسون فیسک مبارزه می کرد که توانست او را شکست دهد و الان در این نسخه  از بازی Spider-Man  با گروه جدیدی به نام Inner Demons رو به رو می باشد که مبارزه ی مرد عنکبوتی با آنها باعث می شود اتفاقات خیلی هیجان انگیز و جذابی برای او رخ دهد . آپشن های هیجان انگیز این بازی که در اختیار کاربر می باشد شامل : تاب خوردن با تارها ، بالا رفتن از دیوارها و … می باشند . جالب است که در برخی از مراحل بازی Spider-Man شما در نقش پیتر پارکر قرار می گیرید و بازی را دنبال می کنید . لازم است بدانید که بازی Spider-Man دارای گرافیک خیلی بالایی می باشد و از آنجایی که با پلی استیشن 4 همراه شده است یکی از مهم ترین و منحصر به فرد ترین بازی های این لیست می باشد که به معرفی آن پرداختیم .

بازی MLB The Show 18

پلی استیشن 4

بازی MLB The Show 18 نوعی بازی شبیه سازی شده از لیگ حرفه ای بیسبال می باشد که توسط استودیو سونی سن دیگو همنطور که توضیح دادیم به سبک ورزشی طراحی و ساخته شده است . جالب است بدانید که نسخه ی جدید بازی MLB The Show 18 که جزء بازی های انحصاری پلی استیشن 4 در سال 2018 می باشد ، سیزدهمین نسخه از این بازی است . یکی از ویژگی های جالب و منحصر به فردی که شاید تاکنون در هیچ بازی با سبک ورزشی ندیده باشید این است که در این بازی می توانید چهره ی بازیکنان تیم خودتان را طراحی کنید و حتی تعیین کنید که بازیکنان تیم شما به چه شکل به توپ ضربه بزنند ، گزارشگر بازی MLB The Show 18 شخصی به نام کارلوچی و شخصیت اصلی کاور این بازی هم ارون جاج می باشد .

بازی Bravo Team

پلی استیشن 4

این بازی مخصوص هدست واقعیت مجازی پلی استیشن 4 می باشد که سبک آن اکشن ماجراجویی است ، داستان بازی Bravo Team از این قرار است که شما به همراه هم تیمی هایتان در خاک دشمن به طور کلی محاصره شده اید و حالا باید سعی کنید از این مخمصه خلاص شوید و راهتان را باز کنید . از ویژگی های جالب بازی Bravo Team می توان به نشانه گیری ، کاورگیری ، و همکاری تاکتیکی با هم تیمی ها اشاره کرد .

بازی Dreams

 

پلی استیشن 4

بازی Dreams اثر مدیا مولکول می باشد که سبک سندباکس است و مدت زمان زیادی است که طرفداران خود را منتظر گذاشته است ، می توان گفت که بازی Dreams یکی از انواع بازی هایی است که آزادی عمل چشم گیری را به بازیکنان خود می دهد به گونه ای که طرفداران این بازی می توانند هر کاری که دوست دارند در این بازی انجام دهند برای مثال می توانند با استفاده از ابزارهایی که در اختیار آنها قرار می گیرد بازی مورد علاقه ی خود را بسازند و این ویژگی حیرت انگیز است . شما در این بازی می توانید تمامی آیتم ها را تحت کنترل خودتان قرار دهید چرا که در این بازی کنترل یک imp در دست شما قرار خواهد گرفت که می توانید آن را توسط کنترلر دوال شاک 4 و یا کنترلرهای پلی استیشن موو کنترل کنید . جالب تر از همه این است که بعد از استفاده از آپشن ها و آیتم های این بازی و ساخت بازی موردنظرتان می توانید آن را به صورت آنلاین منتشر کنید .

بازی Blood and Truth

پلی استیشن 4

بازی Blood and Truth که سبکی اکشنی دارد توسط استودیو لندن سونی طراحی و ساخته شده است ، می توان گفت که این بازی برای طرفدارن و کاربرانش می تواند حس جدیدی را ایجاد کند . چرا که قرار است تجربه ای خشن و هیجان انگیز را برای کاربران بازی های انحصاری پلی استیشن ایجاد کند . البته لازم است بدانید که بازی Blood and Truth تنها مخصوص هدست پلی استیشن VR می باشد . داستان این بازی از این قرار است که شما در نقش یک نیروی ویژه به نام رایان مارکس قرار می گیرید که خانواده شما توسط مجرمین دزدیده شده اند و حالا شما باید خانواده ی خود از دست مجرمین نجات بدهید. این بازی با وجود مخفی کاری ها و کشتارهای بسیار خشن می تواند بازی بسیار هیجان انگیزی برای شما باشد .

بازی Golem

پلی استیشن 4

 

اولین اثر از استودیوی های وایر گیمز بازی Golem می باشد که سبک آن ماجراجویی است . شما در این بازی در نقش پسری قرار دارید که به علت جراحت بسیار زیادی که دارد مجبور است تمام عمرش را بر روی تخت دراز بکشد و کار دیگری جزء تصور کردن ماجراجویی در ذهنش نمی تواند انجام دهد ، شما در این بین می توانید با قدرتی که دارید موجودات سنگی و یا همان    Golem ها را به وجود بیاورید تا با استفاده از آنها به ماجراجویی بپردازید .

بازی Dragon’s Crown Pro

پلی استیشن 4

بازی Dragon’s Crown Pro که توسط وانیلاویر طراحی و ساخته شده است یکی از بازی های اکشن دو بعدی می باشد و اگر بخاطر داشته باشید این بازی قبل از اینکه در لیست بازی های انحصاری پلی استیشن 4 قرار بگیرد برای پلی استیشن 3 و ویتا نیز منتشر شده بود . طراحی این بازی فوق العاده است به گونه ای که در سیاه چال ها و مناطق تاریک سفر می کنید ، مبارزات دور و نزدیکی که در این بازی وجود دارد آن را دو بعدی نشان می دهد که باعث می شود تا آخرین لحظه پای این بازی میخکوب شوید .

بازی های انحصاری پلی استیشن 4 در سال 2018 تنها به این لیست از بازی ها که آنها را معرفی کردیم خلاصه نمی شوند چرا که هنوز تا پایان سال 2018 زمان زیادی باقی مانده است که مطمعنا در این مدت زمان بازی های زیادی معرفی خواهند شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا