ارتباط با ما

مقایسه سرعت وان پلاس 5 تی و آیفون ایکس ؛ ضعف پرچمدار اپل در مدیریت رم!

هفته گذشته شاهد رونمایی از پرچمدار جدید وان پلاس با نام 5 تی بودیم. مشخصات قدرتمند در کنار قیمت بسیار مناسب، پرچمدار جدید وان پلاس را تبدیل به یک گوشی مقرون به صرفه کرده که توجه بسیاری از علاقه‌مندان در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

در این مطلب ویدیو مربوط به مقایسه سرعت 2 پرچمدار جدید اپل و وان پلاس را مشاهده خواهید کرد. آیفون ایکس از چیپست قدرتمند اپل A11 bionic بهره می‌برد که طبق ادعای اپل قدرتمندترین چیپستی است که تاکنون در گوشی‌های هوشمند به کار گرفته شده است. ادعایی که نتایج بنچمارک‌های مختلف نیز آن را تایید می‌کنند. در کنار چیپست A11 bionic آیفون 10 به 3 گیگابایت رم مجهز شده است.

آیفون ایکس

از طرفی وان پلاس 5 تی از چیپست کوآلکام اسنپدراگون 835 بهره می‌برد که در کنار 8 گیگابایت رم قدرت بسیار بالایی به این گوشی می‌بخشد. حال با توجه به مشخصات سخت این دو گوشی ویدیو مربوط به مقایسه سرعت و عملکرد رم آنها را مشاهده نمایید:

 

همانطور که مشاهده کردید آیفون ایکس در اکثر موارد و به خصوص بازی‌های اجرای سریع‌تری نسبت به رقیب چینی خود داشت. از طرف دیگر وان پلاس 5 تی نیز برنامه‌ها را کمی سریع‌تر از پرچمدار اپل اجرا می‌کرد. در نهایت می‌توان برنده بخش مقایسه سرعت بین این دو گوشی را آیفون ایکس دانست.

در بخش بعد که به مدیریت رم اختصاص داشت وان پلاس 5 تی عملکرد درخشانی داشت، ولی آیفون ایکس در اجرای چندین برنامه دچار ریفرش شد. البته با در نظر گرفتن وجود 8 گیگابایت رم در 5 تی و 3 گیگابایت رم در آیفون ایکس نتیجه چندان عجیب نیست ولی انتظار می‌رفت آیفون 10 عملکرد بهتری داشته باشد.

وان پلاس 5 تی

منبع: SuperSafTV

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا