ارتباط با ما

اندروید اوریو به زودی برای گوشی‌های نوکیا 6 و نوکیا 5 منتشر می‌شود

روز گذشته نوکیا نسخه 8 سیستم عامل اندروید را برای پرچمدار خود یعنی نوکیا 8 منتشر کرد. پس از عرضه اندروید اوریو برای این گوشی نوبت به سایر محصولات کمپانی فنلاندی در سال 2017 می‌رسد. این محصولات شامل گوشی‌های نوکیا 3 ، نوکیا 5 و نوکیا 6 می‌شوند.

اندروید اوریو

Juho Sarvikas از مسئولان HMD Global در توییتر رسمی خود اعلام کرد نسخه‌‌ی آزمایشی اندروید 8 به زودی برای گوشی‌های نوکیا 6 و نوکیا 5 منتشر خواهد شد. حدود 2 هفته پیش بود که نسخه بتا اندروید اوریو برای نوکیا 8 منتشر شد و این گوشی از دیروز نسخه کامل اندروید 8 را دریافت کرد. بنابراین می‌توان انتظار داشت نوکیا 6 و نوکیا 5 نیز ظرف مدت کوتاهی پس از عرضه نسخه آزمایشی، نسخه نهایی اندروید 8 را دریافت نمایند.

اسفند سال گذشته در رویداد MWC 2017 نوکیا از گوشی‌های جدید خود رونمایی کرد. یکی از مواردی که کمپانی فنلاندی در رویداد معرفی محصولات خود روی آن مانور زیادی داد، پشتیبانی سریع و دائمی محصولات نوکیا بود. پس از عرضه گوشی‌های نوکیا 3 ، نوکیا 5 و نوکیا 6 در سه ماهه اول سال 2017 هر ماه شاهد انتشار پچ‌های امنیتی برای این سه گوشی بودیم. از زمان معرفی نوکیا 8 نیز انتشار پچ‌های امنیتی برای پرچمدار نوکیا انجام شد. حال به روز رسانی‌های نرم افزاری گوشی‌های این کمپانی فنلاندی نیز سریع‌تر از سایر کمپانی‌ها در حال انجام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا