ارتباط با ما

Kit Harington در بازی Call OF Duty:Infinite Warfare ایفای نقش خواهد کرد

اگر سریال محبوب گیم آو ترونز (Games Of Thrones) شبکه HBO را دیده باشید قطعاً از اول پست شوکه شده‌اید! باید بگوییم، بله. جان اسنوی محبوب در بازی Call OF Duty:Infinite Warfare در نقش یک چهره‌ی منفور ایفای نقش خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با وبسایت عصربازی همراه شوید.
جان اسنو یا همان کیت هرینگتون در بازی Call OF Duty:Infinite Warfare مسولیت ایفای نقش رییس سازمان SDF را در بازی Call OF Duty:Infinite Warfare بر عهده خواهد داشت که یک شرور است که میخواهند تمام دنیا را تصرف کند، تا اینجای کار قطعاً نقش کیت هرینگتون در اینجا با سریال وی بسیار فرق دارد اما مدیران اکتیویژن و به خصوص تایلر کوروساکی این موضوع را به فال نیک گرفته است و از او تجمید می‌کند او درباره‌ی کیت گفت:

کیت بازیگر بسیار توانایی است، بازی Call OF Duty:Infinite Warfare داستان رویارویی دو جبهه‌ی SDF را با ناجیحان زمین روایت می‌کند که وی در نقش رییس سازمان SDF ایفای نقش خواهد کرد. او بسیار حرفه‌ایی است و با کارهایش توانسته است ثابت کند که وی با نقشش هیچ تفاوتی ندارد و این موضوع در تمامی کارهای وی به وضوع دیده می‎‌شود.

همانطور که می دانید بازی Call OF Duty:Infinite Warfare قرار است تا در تاریخ 4 نوامبر 2016 (میلادی) مصادف با 14 آبان 1394 (شمسی) برای کنسول های PS4 و XBOX One و PC لانچ شود. نظر شما درباره‌ی این بازیگر چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا