ارتباط با ما

احتمال عرضه iphone 11 Splus با صفحه نمایش 6.5 اینچی در سال 2018 !

امسال شاهد رونمایی از 3 آیفون جدید اپل به نام‌های آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 بودیم. هر سه گوشی مشخصات سخت افزاری قدرتمند و ویژگی‌های جذابی داشتند که آنها را از رقبای خود متمایز می‌کرد. پس از معرفی و عرضه این سه گوشی حال نوبت به انتشار شایعات در مورد پرچمداران سال آینده اپل رسیده است.

از هفته‌های گذشته شاهد انتشار شایعاتی در مورد نام و مشخصات آیفون‌های سال 2018 بودیم. امروز خبری منتشر شد که در آن به نقل از Ming-Chi کارشناس KGI عنوان شده بود که احتمالا یکی از آیفون‌های سال 2018 به صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز خواهد بود!

پس از انتشار این خبر برخی از کارشناسان عنوان کردند اپل گوشی جدید خود با نام آیفون 11 اس پلاس را با صفحه نمایش 6.5 اینچی در سال 2020 عرضه خواهد کرد و سال آینده شاهد آن نخواهیم بود.

اما با توجه به طراحی آیفون 10 یا همان آیفون ایکس می‌توان انتظار داشت تا نسل‌های بعدی آیفون‌های اپل نیز از طراحی مشابه با این گوشی بهره ببرند که همین امر موجب بزرگ‌تر شدن سایز صفحه نمایش آن‌ها خواهد شد. شایعات دیگر به استفاده از پنل‌های اولد در آیفون‌های سال 2018 اشاره می‌کنند. در برخی از این شایعات عنوان شده یکی نسخه از آیفون در سال 2018 یا 2019 به پنل اولد انعطاف پذیر مجهز خواهد بود.

در حال حاضر زمان زیادی تا معرفی آیفون‌های سال آینده باقی مانده، از همین رو نمی‌توان چندان به شایعات مطرح شده در وبسایت‌های مختلف اعتماد کرد. در ماه‌های آینده خبرهای دقیق‌تری راجع به محصولات اپل در سال آینده میلادی منتشر خواهد شد که بسیاری از شایعات فعلی را رد خواهند کرد.

منبع: gizbot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا