ارتباط با ما

هواوی 13 دسامبر از گوشی جدید خود رونمایی می‌کند

در هفته‌های گذشته شاهد معرفی گوشی‌های مختلفی از هواوی بودیم. انر وی 10 و انر 7 ایکس گوشی‌های جدید هواوی بودند که در روزهای اخیر معرفی و عرضه شدند. حال کمپانی چینی قصد دارد تا دو روز دیگر از گوشی جدید دیگری رونمایی کند. امروز تصویری از تیزر تبلیغاتی این کمپانی برای معرفی گوشی جدید خود در روز 13 دسامبر منتشر شد.

احتمالا هواوی در این روز از گوشی انر مجیک 2 رونمایی خواهد کرد. در پوستر تبلیغاتی این گوشی عدد 4 به چشم می‌خورد که احتمالا به تعداد لنزهای دوربین این گوشی اشاره دارد. پس در انر مجیک 2 نیز همانند هواوی میت 10 لایت شاهد دوربین اصلی و سلفی دوگانه خواهیم بود.

سال گذشته هواوی انر مجیک با مشخصاتی همچون صفحه نمایش امولد 5.1 اینچی ، چیپست کرین 950 ، 4 گیگابایت رم و دوربین اصلی دوگانه عرضه شده بود. این گوشی تنها در کشور چین عرضه شد و ی متفاوت با دیگر گوشی‌های هواوی داشت. اما قیمت بالای انر مجیک که در حدود 500 یورو بود باعث شد استقبال چندانی از این گوشی به عمل نیاید.

باید منتظر ماند و دید انر مجیک 2 چه مشخصات سخت افزاری دارد و چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌نماید. ولی احتمالا همانند نسل قبلی خود یک گوشی جمع و جور با مشخصات سخت افزاری قدرتمند خواهد بود.

منبع: gizbot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا